לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

3/2009

בנות מתחרפנות כשהן רואות עמוד חשפנות


אכן היה זה סופ"ש עמוס באירועים חברתיים, שלא אופייני לשבוע טיפוסי בממלכת חרשנובה-סוציומטיה.

מסיבת רווקות לחברה אחת,

מסיבת יומולדת לחברה אחרת,

המון תמונות לפייסבוק,

וכמה תובנות פסאודו פילוסופיות.

 

כשנסעתי הביתה בחזרה ממסיבת היומולדת, בחלקה הדרומי של שד' רוטשילד, ראיתי המוני אדם מסתובבים על השדרה ושותים. עוד קודם, בדרכי למכונית, ראיתי חבורה קטנה של בנים ובנות, בתחילת שנות העשרים, מתגודדים סביב בקבוק וודקה וכמה רדבולים, ואחת הבחורות צחקקה והתוודתה שסף ההשתכרות שלה די נמוך. ועוד נשמע על זאתי בעיתונים, כמו שנאמר.

פעם הייתי גם אני מתלהבת מכזה סוג של בילוי, ועכשיו - לא עושה לי את זה. אני לא סובלת את הצפיפות בפאבים, לא רואה טעם בלהסתובב בשד' רוטשילד עם בירה ולחפש ספסל כדי להרגיש קולית, מרחמת על הבחורה הזו ששותה חרא של אלכוהול עם בחורים, בפתחו של בנין. לפחות נכנסתי לפאב,שתיתי קצת ורקדתי, זאתי בכלל לא זכתה להיכנס...

 

אז זו הבגרות שדיברו עליה כשהייתי בת עשרים? ההרגשה שכבר מיציתי את הסתמיות שבבילוי סביב אלכוהול?

אני לא חושבת. עדיין אשמח להזדמנות לרקוד במסיבה (לא צפופה מדי) ולשתות כדי לגרום לי לרקוד יותר בחופשיות. אמנם לא כל שבוע, אבל זה יהיה נחמד יותר מלומר שהבילויים שלי סובבים מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקות וחתונות.

 

חברתי הטובה שתחיה הייתה חסרה לי בחמשוש המסיבתי, כי היא מגדלת חומוס קטן שגורם לה להרגיש רע בסביבה אפופת עשן, וזה חלק מהשינוי חל עם הזמן. היא הייתה השותפה שלי לפשיטות על אזורי הפאבים והמועדונים, והתקופה הזו כבר מאחורינו, לפחות מעתה ועוד להרבה זמן הלאה.

מכיוון שהיא קוראת פה, אז זה המסר שלי עבורה, שהיא חסרה לי. לא כיף בלעדיה :(

 

Skin Protectant,

אלכוהוליסטית משוקמת

נכתב על ידי Skin Protectant , 7/3/2009 15:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)