לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009

ועוד קצת על בחורים


עד כמה זה טריק שיווקי לנהל שיחה עם מישהי שאתה לא מכיר על גודל הזין שלך? 
כלומר, הצורך הזה להתוודות בפני שהכרת בנות שרצו בחור עם כסף ועם זין גדול ואין לך לא זה ולא זה... אני אמורה להמשיך להתעניין או להמשיך הלאה ולהוכיח לך את התיאוריה?
ולגבי הבחור האחר-
אני אמורה לחכות למשיח שייתן לך טרמפ לאזור חיוג 03 או לקוות לתושיה מצדך לנהוג עד אלי בשביל לכבד אותי בדייט, במקום בשיחות פייסבוק/מסנג'ר יומיומיות? אם אני מרתקת אותך, תטרח לפגוש אותי, אחרת מה הטעם?
בכלל, מה יש לבחורים שגרים מחוץ לת"א נגד העיר הזו? ומה נראה להם? שכדי לפגוש אותם בדייט ראשון עלי לקחת את עצמי אל מחוזותיהם הנידחים? שכחו מזה!! אני לא מבקשת הרבה, אפילו צריך בימינו להשלים עם זה שלא כל הבחורים משלמים בדייט הראשון, אבל עד כאן. אני לא מתכוונת לשאול היכן שק האשכים והבולבול (באיזה גודל אשר יהא) של מי שמנסה לגרום לי לצאת לטיול שנתי בניווטים, אלא אעדיף שיוותרו בעלטה ובמרחק שבו הם מסתתרים.
בשורה התחתונה, את ההוא עם הזין הקטן חסמתי ומחקתי, ולא רק בגלל המימדים, שלא טרחתי לברר אם נכונים או סתם נמסרו כטריגר ממש לא מוצלח לשיחה. החתיכת חרא חושב ששני אנשים ממקומות שונים צריכים להיפגש במקום ניטרלי... אז שלחתי אותו לחפש מישהי באמצע הדרך לקיבינימט, ושיהיה לו בהצלחה... החצוף עוד ענה לי שגם אני אצטרך המון בהצלחה... חחח לפחות אני לא צריכה לחפש את חוש הטאקט שלי בעזרתה הנדיבה של זכוכית מגדלת... 
יש ימים שאני צריכה להצטער על זה שזרקתי את האקס שלי
או שהזהות המינית שלי התפקסה על בחורים דווקא
או משהו
או תותים.
Skin Protectant,
כול כאלב ביג'י יומו
חוץ מהכלבים עם הפיפי הקטן. הם יכולים למצוא להם עץ קטן לנבוח עליו, וקטטר.
נכתב על ידי Skin Protectant , 12/4/2009 22:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)