לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

העייפות כתבה פוסט במקומי


ביום שבת ניסיתי ללמד את חברה שלי להשתמש בחוש הטאקט מדי פעם... 
מסתבר שלי נותרו מספר שיעורי השלמה בטאקט למתחילים...

אתמול באמצע הסיפור המסורתי לחבר'ה על אירועי יום שבת עם ההוא שיצאתי איתו לפני שנה, סיפור קולני למדי כי הייתי נרגשת עוד מהסיפור על דפש מוד לאנשים שלא היו שם, מושא הריכול בכבודו ובעצמו קפץ לומר שלום - ועוד מתי, בדיוק כשאמרתי את השם שלו ואת השם של חברה שלי בצירוף "מקווה שהיא לא תגיד לו שהיא יודעת". יופי. רציתי למות.

האיש נדבק אלי ואל החבורה שלי משך רוב הערב עד ש"ידידה" שלו לקחה אותו לשבת בספות ונמרחה עליו כמו נוטלה על לחמניה, מה הקטע שלו? אם יש לו איזו חבובה שמנה שילך איתה קיביני וייתן לי ספייס... והערב שוב הודעה לפייסבוק "בקצב הזה שאנחנו נפגשים אנחנו צריכים להיפגש מחר" שנענתה ב"אל תאיים" אחד גדול. רוצה תיפגש לא רוצה אל תיפגש רק תעשה לי טובה, אל תעקוב אחרי... 

מסקנה? לא, לא התכוונתי ל"אל תספרו לחבר'ה כשאתם נמצאים בשטח ציבורי פתוח" אלא "אמא'לה אני מכשפה"

טוב, שעמום רצח כל הסיפור, אני מפהקת תוך כדי אפילו. 

מחר שלב נוסף במיונים להתמחות. כולרע, מכירים את זה שכשאתם משיגים משהו שלא רציתם ממש חזק לפני כן, עוד יותר לא בא לכם?

Skin Protectant
פותחת פה לשטן 
נכתב על ידי Skin Protectant , 12/5/2009 22:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)