לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

63


בתחנת האוטובוס שבה בכיתי הכי הרבה פעמים בחיי (כי תמיד הייתי מגיעה אליה בשעות הזויות אחרי מצבים מורטי עצבים) ירד סוף סוף האסימון שזהו... אין יותר. אני לא הולכת לדרוך בתחנה הזו יותר אחרי יום עבודה מעיק, ויותר לא צריכה להיות מעורבת בכל הקלחת שפרנסה אותי קרוב ל-7 שנים. 

אין לי מושג למה ההרגשה הייתה מוזרה ולא אושר נטו. 

כלומר,
מעבר לכך שהייתי צריכה פיפי באופן דחוף.

לא יכולתי לדמיין את הסוף הזה אחרת. בדיוק כמו שצפיתי - לא סלבריישן ולא רפש טהור. עדיין, חשבתי שארגיש אקסטזה מטורפת, בלי כל ההרהורים סביב האם אתגעגע ו"מה, כבר נגמר?!"

כולי ציפייה לתחילת החודש הבא. חירות, חירות ג'מבו כשאמא שלי תיסע לשבוע בחו"ל, מבחנים ואז חירות משנה"ל תשס"ט וגם חירות מהבלוג הזה.

ודבר אחרון-
קיבינימט עם דיני משפחה. מי צריך אותם בכלל 
נכתב על ידי Skin Protectant , 26/5/2009 19:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)