לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

רמזים


א.  בפייסבוק

יום א' : סקינ'וש [מתנתק]

יום ב': היי [ומתנתק]

יום ג': היי

תשובה: מה המצב?

הוא: הכל טוב, מה שלומך?

תשובה: טוב תודה

(הכנס סמול טוק קצר כאן, סמיילי שיחנוק את הרצף ושתיקה רועמת מצדי)

הוא: אני הולך להתקלח

אני: ביי

יום ד': היי

אני: היי מה קורה?

הוא: בלה בלה בלה 

אני: חג שמח ולילה לבן נהדר, אתה משתייך לאלו שרואים את המשחק או שיוצאים לרחובות??

הוא: יוצא לרחובות, זו הזדמנות מעולה להכיר בחורות...

אני: בהצלחה לך

הוא: (קלט נפנוף) נדבר (ושולח לי הזמנה לאירוע בסאבליים)

יום ה': היי 

יום ו': סקינ'וש 

אני: מה קורה?

הוא: אחלה (קשקוש כלשהו) אני הולך למסיבה בחלונות הגבוהים

את באה?

אני: לא יודעת, לא בא לי להידחק שם בתור, חוץ מזה איזו מוזיקה יש שם?

הוא: יאללה יאללה בלונדינית מי יכניס אותך באמת, ומה נהיית לי בררנית?

אני: מה אתה עושה דאווינים באיזו שעה אתה בא לקחת אותי?

הוא: לא יכול לקחת אותך הקטנוע בהרצה,  מצטער

אני: אז נשתמע

יום שבת: בוקר טוב 

אני: היי

הוא: מה כבר נגמר?

אני: הא?!

הוא: הסופ"ש

אני: עוד לא 12 בצהרים

הוא: שכחתי שאת לא עובדת

אני: אתה עם כל העבודה שלך לא שוכח לבלות כל השבוע אז על מה אתה בוכה בדיוק?

הוא: אני חוזר לישון, עדיין לא התאוששתי מאתמול

אני: ביי

 

שיחות נפש עמוקות עם אדם שמתקרב לגיל 40 ומתקרב לסף שריפת הפיוזים שלי.

 

ב. בג'ימייל, שבת בערב

הוא: בקיצור אם היית עונה אתמול הייתי מסדר לך חבר לנשנש אותו

נראה טוב

חתיך

אני: כן כן כן בטח

ככה אתה עושה לחברים שלך פימפינג? :D

לא חבל לך על החברים?   :D

הוא: למה מה תעשי להם?

אני: כמו טורנדו

הוא: הכל באהבה מותק שום דבר לא בכוח

אני: אבל רק אם חתיכים     :P

הוא: אני דואג לך למרות שאת לא דואגת לי

אני: חברות שלי נשואות או שהן כאלה שאתה לא רוצה זה המלאי מה לעשות לא חברותית כמוך  וחוץ מזה אתה שובר לבבות...

הוא: חחחח... לא אמרתי על החברות שלך אני לפחות מכיר אותן לא רוצה אף אחת אני דואג לעצמי בכוחות עצמי תודה הכוונה לדברים אחרים

אני: אז מה אתה רוצה ממני תגיד

הוא: אם לא הבנת אז כנראה לא נרמזת

אני: דברים אחרים?

אני מקשיבה דבר אליי

 נו

 נו

 נו

 מעצבן אחד

טוב לך לך תנוח תשים על עצמך קרח

 נראה לי שהלהבת את עצמך

 ביי

הוא: די אני לא חוזר על זה שוב גם כך את שברת את ליבי לפני חודש די מה את משחקת אותה לא מבינה

אני: אני בחיי שלא יודעת מה אתה רוצה יא אללה שלך

הוא: די שברת את הלב ואני מרוב שנפגעתי יוצא עם בחרות ללא סוף אבדתי את הראש והכל בגללך

אני: אני שמחה מאוד שזה משעשע אותך

 שים קרח ולך לחתולה

הוא: מה רע בי אומנם אני טיפה שחום אבל מה רע שרירי במעט נראה בסדר עומד בתקן הישראלי למה לדחות אותי ועוד בפורום לא נאות

אני: זה בגלל שאתה יפה מדי, אני עשויה למסגר אותך ולתלות אותך בסלון

 הנה אמרתי את זה עכשיו קח את זה ותעשה עם זה מה שאתה רוצה

הוא: טוב הבנתי כנראה שאני לא ראוי, חשבתי שיש לי סיכוי.. אני מבטיח לך לא לדבר על זה שוב... נהיה ידידי נפש שבוע טוב

אני:  אתה לא שפוי

הוא: אני שפוי אני שיכור skin

 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יאללה שבוע טוב נתראה ביום ב'

אני: השמש שרפה לך איזה פיוז

הוא: וואלה אולי אצלך

אני: לי נשרפו הברכיים לך המוח

לך לך תסתלבט על מישהי שתקנה את הלוקשים שאתה מוכר יאללה יאללה

הוא: טו-אוב

אני: מעצבן אחד

הוא: להת'

אני: ביי

שיחה עם ידיד שזועק זאב זאב ולא קולט שזה לא מצחיק. הדיבורים האלה גם בתור הלצה משכנעים אותי שידידות קרובה עם בחור לא תשרוד, ואין כזה דבר שאחד מהצדדים לא חשב/שקל את האפשרות לחצות את פס ההפרדה הרצוף

 

ג. אפילוג פייסבוק, תנחשו כבר לבד מי זה, יום א' (הערב)

הוא: היי

אני: היי

הוא:מה המצב?

אני:הכל טוב, מה איתך?

הוא: בסדר

מה עושה?

אני: לומדת

מה אתה עושה?

הוא: כל הכבוד

בבית

הייתי בלשכה, פגשתי את זאתי (החברה המשותפת) ואת ההיא (חברה שלה)

אני: הייתה שם השתלמות?

הוא: גם

זאתי  היתה בהשתלמות

ההיא ואני בועדת XXX

אני: מי נתן לך להיכנס לוועדה 

הוא: הצעירות

אני: חחח

אז היה כנס של ועדת קישוט

 

הוא:ועדה מהחשובות בלשכה

אני: ...אז מה עשית שם פרחח

הוא: באתי לבוש יפה, הם לא הבחינו בפרחחותי

תחזרי ללמוד

אני: לא הפסקתי לרגע 

הוא: במקביל?

את ממקבלת?

אני: אני מקובלת 

הוא: אמרת מקבלת?

אני: צריך מי שייתן בשביל שאני אקבל אז כנראה שלא אמרתי מקבלת

הוא: חח, מתי רואים אותך?

אני: רואים אותי כל הזמן... עוד לא נהייתי שקופה

הוא: הקירות מסתירים

אני: מה לעשות, שמו אותם בשביל שיהיה לי מרחב מוגן לקראת התרגיל של פיקוד העורף

הוא: כל הכבוד

אני: ותחי מדינת ישראל

 

 

שבוע טוב,

מאחלת לכולכם, שאם כבר שלחו אתכם להזדיין ונעניתם, שזה יהיה פרטנר טוב ולא סתם קאקער שמתחשק לכם לעקור לו את העין. [האיחול הלבבי הזה מיועד לבנים ולבנות, הניסוח הקלוקל "קאקער" יכול להתחלף ב"יאכנע" תלוי בהעדפתכם/ן. בכל מקרה, סלחו לי על היידיש]

 

 

אינשאללה מחר בבוקר ים.

Skin Protectant

 

 

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 31/5/2009 23:04   בקטגוריות no sex  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)