לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

הפרעות קשז וריכוב


עברו 10 שנים מאז שסבתא שלי ז"ל נפטרה. לא אלאה אתכם בזכרון שנצרב לי מהיום שהיא הסתלקה. בכל שנה ביום הזה אמי ואני פוקדות את הקבר - מקרצפות אותו, משקות את הקקטוסים, משלמות כמה גרושים לאותו הרב שמגיע וממלמל כמה מילים (אותיות נשמה, אותיות השם וכל מני דברים לעילוי נשמתה, כאילו שזה מה שיעזור), ומדליקות נר זכרון.

על הדרך, כמו שנאמר, פקדנו את קברה של חברתה הטובה של אמי שנפטרה לפני כ-8 חודשים. זו פעם ראשונה שראיתי את חלקת הקבר עם מצבה, באגפיו החדשים של בית העלמין ירקון. טיפת צל אין שם, אין צמחיה והשמש חורכת את העור. אבל למתים מה אכפת. 

קשה היה לי להתעלם מכך, שלא רק שהקברים למעשה הנם כוך קטן ובלתי פרופורציונלי לממדיו של המנוח, אלא שגם המצבות נהיו צרות יותר. סבתי ז"ל הייתה בימיה הטובים 1.45 מטר, ולכן לא היו צריכים לתמרן איתה בבור.. היא נפטרה לפני 10 שנים והמצבה שלה רחבה יחסית לעומת זו של החברה ז"ל שהייתה אישה גדולה (הן במשקל והן בגובה). אבל להן?מה אכפת. זו אני שנחרדת מהניואנסים שקשורים אל המוות, הן כבר לא מרגישות דבר.


תהיה נוספת שהייתה לי, בעקבות תכנית בטלוויזיה על הפרעות קשב וריכוז במבוגרים - אז יפה, גם אני אמרתי "שיאללה, אני כזו!" כי אני עונה על כל הסימפטומים שפורטו ומאוד יתכן שאני בין היתר מופרעת קשב וריכוז, אז מה עשינו עם האבחון הזה? הארכות זמן במבחנים כבר קיבלתי מבלי לבקש. מה עוד? מתודות לריכוז? כישורי חיים? דברו אלי, אני מקשיבה.... 


ומילים ספורות לגבי דודו טופז - מי הוציא את השד מהארון השכחה? אני מאשימה את "סלב'ס".  
למען האמת, גם אם הוא אשם, לא מעניין אותי. איפה חנן גולדבלט עכשיו? מי שומע עליו? צדנו מכשף ונחנו, והמשכנו הלאה לצוד? 


נכתב על ידי Skin Protectant , 2/6/2009 13:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)