לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

למה לי פוליטיקה


אני מכשפה קרה שלא אכפת לה מה קורה באירן. לא הזדעזעתי לראות שמפגינים שם נגד עיוותים בספירת קולות הבוחרים, ושנעצרים ונהרגים שם כמו זבובים.

לא שיניתי את הסטטוס שלי בפייסבוק או את התמונה, להצהרה נחרצת למען דמורקרטיה וחופש בארץ האייטולות.

לא שיניתי את אזור הזמן בטוויטר שלי כדי לבלבל את הצנזורה הפרסית שמחפשת מחאות באורך מאה וארבעים תווים.

ולמה זה?

 

ואם יספרו קולות ויגלו שמוסאווי ניצח, האם האייטולות יסתלקו מהשטח? מה פתאום.

ואם מוסאווי ינצח, אירן תהפוך לBFF  החדשה של ישראל? מה פתאום.

ואם מוסאווי ינצח, המניות של ישראל בעולם יזנקו? מה פתאום.

ואם מוסאווי ינצח, פתאום ימצאו היכן אבד רון ארד? מה פתאום.

ואם מוסאווי ינצח, החיזבאללה יירגע? לא נראה לי.

ואם כל הישראלים והיהודים ברחבי העולם יתגייסו לתמיכה במפגינים, נזכה לאהדה? האם נזכה לתמיכה זהה לו ניקלע במצוקה דומה? זיבי.

 

שיפי הנפש של פייסבוק ישנו פאזה, יחליפו לתמונה של גלעד שליט וידרשו שהמדינה תחזיר אותו – יותר חשוב מלהתעסק בזהות של מי שעלול ללחוץ על הכפתור. 

נכתב על ידי Skin Protectant , 22/6/2009 17:35  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)