לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009


חזרתי מדייט עם מישהו שנראה כמו אחיו התאום של היזיז לשעבר. הם דומים באופן מפחיד. 
כמה מפחיד?
רק אתמול גיליתי שליזל"ש יש פייסבוק, כמה הוא הרזה וכמה אשתו מכוערת (כלומר, פגשתי את אשתו פעם, ידעתי שהיא מכוערת, אבל לא עד כדי כך!), וכבר היום נוחת עלי משום מקום הכפיל.

חצי הערב בהיתי בו וחשבתי, האם זה הוא? האם הוא לקח חופש לערב אחד מחיי הנישואין והחליט למתוח אותי? או שזה טריק שהוא הפעיל דרך קרוב משפחה שיכול למכור לוקש לכל המרבה במחיר?

כמובן שלא אמרתי לכפיל מילה בנושא, אלא שמצד אחד זרמתי בשיחה והקשבתי, ומהצד האחר הציניות שלי מנסה לבדוק היכן המצלמה הנסתרת. 

ככה לא מוצאים חבר.

לפחות לא דרך האתר הארור ההוא. 
כמה ארור?

א. איזה אחד מהשכבה שלי כותב לי שירי אהבה רומנטיים ודביקים להחריד במטרה שניפגש.
ב. איזה אידיוט שפגשתי דרך האתר ארב לי בשניה שהתחברתי. 
ג. כבר התרגלתי שאנשים שמכירים אותי פה ושם מרגלים אחרים וסקרנים לראות מה רשמתי. 
ד. בל נשכח את זה שה-אקס שלי הציץ אף הוא שם. 
ה. דז'ה-וו נוסח הדייט שלי הערב... הייתי קצת פחות מופתעת לו הייתי נתקלת בו בלייב וכך היה נוצר הדייט. אם לא היה מדובר במדיית האינטרנט לא הייתי הופכת לפרנואידית וצינית. 


לפחות לא נפגשתי עדיין עם מר תרח. הידד. 

יש לי סלולרי חדש וכבר הספקתי לאבד את האוזניה שלו. ככה זה כשאני עסוקה בלהבין מה הסיפור של הכפיל. מצחיק אותי שלכל אחד יש כינוי: תרח, כפיל. קצת פחות מצחיק - עוד לא ירד קו מהסלולה וכבר איבדתי את האוזניה. חפיף. 

אה, שיהיה ברור, גם הפלאפון וגם הכפיל - חתיכים. 

בויה!

Skin Protectant,
אם שותים לא נוהגים 
נכתב על ידי Skin Protectant , 14/9/2009 00:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)