לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

החיים יפים כשאת בת שלושים


גברת גלקסי S2 מתקשרת לחבר שלה, אדון גלקסי S2 אחר.

שומעת הד ברקע, אוזרת אומץ לשאול: "מאמי, איפה אתה?"

הוא עונה: "בשירותים, למה?" כמובן, ניחשתי נכון: "אילו הייתי מנחשת זאת בקול רם היית עונה שאתה בחדר, או משהו..."

בקול מתיילד הוא מנסה לצאת רומנטיקן חסר תקנה: "מאמי, חשבתי עלייך... לא רציתי לחכות עד שאצא..."

הרמת לי להנחתה, חבוב: "נחמד לדעת שאני הקונוטציה שלך לחרא!!! זה לא שהתקשרת אלי מתנשף תוך כדי עינוג עצמי..." חיוך שטני

מעברו השני של הקו כל מני גמגומים וצחקוק חצי מובך, איזו טפשונת את, מוציאה דברים מהקשרם... "אבל אבל לא לזה התכוונתי!!! תפסיקי..."

 

 

אני כזאת בחורה, אבל הוא מוציא את זה ממני בכוח!!!

והוא קנה לי מחשב נייד ליומולדת. לאט לאט הוא עוד יהפוך אותי לבחורה חומרנית.

נכתב על ידי Skin Protectant , 29/9/2012 15:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)