לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

הברוקולי השישה עשר


אתה איש טוב, כל כך טוב

אתה בדיוק מה שאני צריכה

אבל משהו חסר לי,

לא יודעת מה.

 

זה לא אתה, באמת, זו אני

האחרון שסחרר אותי

עוד לא יצא לי מהראש

ומאז שהוא חמק

אני מחפשת תחליף לו

וזה לא שהוא היה איש טוב

בכלל לא טוב

 

הרשע שבו חסר בך.

(זה, וקווצת שיער, למען השם)

16.4.08 - עריכה: תודה לאל. זה היה חייב לצאת החוצה.

***

 

אני מוכרחה למצוא צידוק

שעשיתי את הבחירה הנכונה

ולא קשה לי, ממש לא!

כשהחבר'ה ממגדל השן

טובעים בבחינות סוף סמסטר א'1

אני שוקעת בשבועיים של הפסקה

באמצע סמסטר ב'.

 

אני מוכרחה למצוא צידוק

ששילמתי מכיסי את מה ששילמתי

ושהכספומט לא מדבר איתי

עד שהמשכורת נחה בקרקעית המינוס

(זה לא היה מצב שונה אילו

למדתי כל היום. לא הייתי מוצאת פנאי

להרוויח משכורת)

 

אני לא צריכה צידוק.

אני חזקה ומחוזקת,

שלמה באמונתי,

שיום אחד אעשה מעצמי

בנאדם.

 

***

 

יש לי עציץ עם נענע

על אדן החלון.

כל שנותר לי הוא

למצוא איש חולה

להידבק ממנו בנזלת.

 

***

 

אני יודעת שזה לא חוקי

כמה שזה לא מוסרי

אבל

כולם עושים את זה

ואומרים שיש דברים גרועים מזה

ושוב, רשת של מפיצים

נתפסה, נעמדה לדין, וכל מרכולתה הוחרמה

אבל

זה עושה לי טוב בשבת בצהרים

זה נעים לי כדי להתחמק מהמון מרעישים

זה משמח אותי כשאני ככה קרובה

לשקוע במרה שחורה

וכולם עושים את זה אז...

צרת רבים וכו'

 

(אני אוהבת אותך, יו טורנט)

 

***

 

 

 

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 12/4/2008 18:49   בקטגוריות מסדר זיהוי, מונולוגים מהואגינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)