לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

סימפטיה לאמנות קונספטואלית


אין ספק. אני צריכה קונספט.

אני צריכה מטרה, וסגנון כדי להשיג אותה. אני צריכה סיפור מסגרת, עלילה עם קווי אופי שיעשוני דמות עגולה. להיות שטוחה זו לא ברכה בימים טרופים אלה, אך עגלגלות במקומות הנכונים הנה סטנדרט שמשדרג פי אלף מונים.

 

אני צריכה דמויות משנה. אני צריכה השפעות זרות, אך לא כאלו שישנו לי את הקונספט. כמו הבאוהאוס, לדוגמא - הוא נמצא קרוב ללב ת"א, אך רחוק מלהיות הסגנון הבלעדי בנופה, ואילולא קראת לסגנון בשמו, לא היית יודע שהוא מכנה משותף להרבה בניינים מתקלפים ומשחירים, שזכו להכרת האו"ם, באופן אירוני: "העיר הלבנה".

 

אני צריכה טוויסט בעלילה, או שלד בארון. המבט הנוגה בעיניים תמיד משך תשומת לב שזוג עיניים עליזות לא יוכל להסיט. הו, המסתורין, כמה טוב הוא לקונספט! הוא גורם לדחף בלתי נשלט לרצות ולקלף את השכבות החיצוניות, למצוא את הסוד הגלום בפנים. הסיפוק שהמסתורין נותן - פי אלף מונים מזה שזוג שדיים מנופחים יעורר.

 

יועיל גם האקשן. הדינאמיות לא הרגה את החתול (המסתורין, דווקא יש לו הפוטנציאל).

 

כל זה חסר בינתיים.

יש המון חנויות קונספט, מלונות עם קונספט, מכללות עם קונספט. עיצוב כשלעצמו הוא דרך חיים עבור הרבה אנשים. עיצוב אישיות בימינו הוא טרנד.

הקונספט שחסר לי, אינו משב רוח חולף. הוא סערה מתמשכת.

הסערה כיום אולי משתוללת במחוזות רחוקים, אך הזרמים במפה הסינופטית מעידים על התקרבותה אל מחוזותיי.

 

הקונספט על תכולתו, יכה בי כברק ויחריש אזניים בעוצמתו הרועמת.

 

זו סקיצה של שגעון גדלות, ותוצאה של מחסור בשעות שינה. אורז עאלק! מצוקת השינה כבר כאן!

נכתב על ידי Skin Protectant , 2/5/2008 11:35   בקטגוריות דם אש ותמרות עשן, מונולוגים מהואגינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)