לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

שביתת שבת


איזה יום יפה. אולי אנצל יום יפה כמו היום, ואטייל או ארבץ בים. בטח, עד שאמצא יום פנוי שכזה יגיע הסתו ועמו, החצב ושנת לימודים נוספת.

 

מצחיק אותי שחבוב בן 34 בטון אפולוגטי מתחיל איתי באתר היכרויות. מראש, הוא מנסה לשכנע אותי שהוא לא באמת מבוגר מדי בשבילי.

למען האמת, יצאתי עם מישהו בן 34 פעם מזמן לדייט אחד, ועד היום אני בטוחה שהוא היה נשוי. הנשואים שמחפשים מהצד כאלה שושואים ופחדנים...

 

אבל הוא לא שושו. הוא גם לא מזכיר לי שועל. הוא רק בן 34 שמראש לא רוצה שאדחה אותו.

הוא נמוך לי.

או שאני סתם ג'ירפה.

 

אני אצא איתו או שאני אתנהג כמו פרימדונה מפגרת ולא אחזיר לו צלצול יותר מאוחר, אחרי שאסיים עוד שאלה בעבודת ההגשה המזעזעת שיש לי להכין עד יום שני.

 

אפרופו ג'ירפות. יש איזה טמבל שלומד איתי, ומלבד העובדה שהוא מתנהג כמו תגרן בשוק, ורחוק לי נורא לדמיין אותו במקצוע, יש לו צוואר בלי עין הרע.

בחורף הוא היה מכסה אותו עם צעיף שחור, כי מי כמוני יודעת שעל הטוסטוס בחורף לא נעים לנסוע כשהצוואר לא מכוסה הרמטית. אך הגענו לימים החמימים שבשנה שבהם לא נזקקים לכיסוי שכזה. הוא חשף את צווארו במלוא הדרו ותפארתו: וראו נא! צוואר שמתאים בדיוק לכאפה שמתחשק לי להחטיף לו בין הערה בסטיונרית אחת לשניה.

 

לכשתנוח עלי המוזה, אולי אמשיך לספר על התופעות שלומדות איתי. זה סוג של מחקר שעלי לכתוב לפני שהשנה תיגמר, וכולנו נתראה פחות.

 

תהיה לסיום: מי חוגג יומלדת בארקפה ברמת החייל?

תשובה אפשרית: מי שחוגג מעבר לעולם הזקנים. יומולדת 30, מסתבר שהוא אחד שכזה. שישו ושמחו, אני אפגין שם נוכחות הערב כדי להנחיל את רוח נעוריי.

 

אדיוס, אמיגוס!

נכתב על ידי Skin Protectant , 3/5/2008 15:10   בקטגוריות מונולוגים מהואגינה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)