לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

ג'ננה טריקולור


(הכותרת הזו לא מקורית, אני ממחזרת את עצמי וזה כואב)

 

דאלי הסלבריקה המשיך רעיון של קישי ומכיוון שלא חסרים דברים שעושים לי טיקים בעפעף, אני זורמת.

 

ג'ננה 1: להתגאות במשהו שהיה לי קשה לבנות/להשיג/להכין/לכתוב וכו' ואיזה מעאפן שמגיע ומחריב שמחות (ע"ע שולחן העבודה מאיקיאה שעשה לי יבלות עד שהורכב, בשניה אחת איזה מעאפן מגיע ואומר שהוא מכוער. ובמקרה הוא גרוזיני, אז לא נעלבתי...)

 

ג'ננה 2: להתאפק עד סף הפיצוץ, וכשהשלפוחית מאותתת על קץ כל הסוגרים, אותו המעאפן מג'ננה 1 נועל עצמו לישיבת צוות דחופה בשירותים - שלאחריה נותר מיני צ'רנוביל.

 

ג'ננה 3: כשערב של יום חמסין הופך לקר אימים, ולחשוב שבתחילת היום עוד התלבטתי אם לקחת משהו חם או לא. (כל מעלת צלזיוס משנה על טוסטוס)

 

ג'ננות בונוס:

 

ג'ננה 4: כשכביש עם 2 מסלולים לאותו הכיוון תפוס ע"י שני אוטובוסים ללא אפשרות מילוט עבור הקטנוענית המסכנה.

 

ג'ננה 5: להיתקע יום שלם בחדר עם מישהו ששכח להתקלח במהלך החודש וגם יש ל קלקול קיבה, ובמקרה התקלקל המזגן .

 

ג'ננה 6: להשתוקק לקפה, לפתוח את המקרר, להוציא את קרטון החלב היחיד שנותר, להתבאס תחת כי נשארה בדיוק טיפה - אני שונאת את האמאמא של מי שהכניס את הקרטון למקרר מלכתחילה.

 

ג'ננה 7: גברים שמנהלים איתי שיחה ולא מתביישים לפניי כשמריצים סטנד אפ על נהיגת נשים (הם גומרים בבתי"ח, למען הסדר הטוב).

 

ג'ננה 8: כשמתוך פעילות אינטנסיבית בין קהל של אנשים, נפרם האבזם של החזיה.

 

ג'ננה 9: גברים ששוכחים לסגור את החנות, נעמדים מולי שעה, עד שמישהו אחר ניגש אליהם, מפטפט עמם, ואגב שיחה מעיר להם על החנות.

 

ג'ננה 10: שכנים (רעש, חניה, התנכלות, חריגות בניה, you name the reason)

 

ג'ננה 11: המפגרת שלומדת איתי ויש לה קול מאאאוד מעצבן (קרמיט הצפרדע סטייל), ובקול המעצבן שלה צורחת באמצע השיעור בכיתה שהטמפ' המירבית בה אינה עולה על 10 מעלות צלזיוס באמצע ינואר "אבל חם פה". בת זונה, יש להפרעות ההורמונליות שלך כדורים.

 

ג'ננה 12: 15 לכל חודש.

 

ג'ננה 13: למה את מתבשמת אם את מעשנת? את מסריחה, עם או בלי שאנל מס' 5, 10 או 99911324. יש סרחונות שמבטלים ניחוחות, וסרחון של סיגריות, well, נדבק בך. (ולמה במעלית, למה? אני לא מכירה אותך, ולא רוצה להכיר, אז למה אני צריכה לדעת שירדת במעלית?)

 

 

תרופת-נגד ג'ננות 1: לימונדה, 2 קוביות קרח, וגבעול מלא עלי נענע שקטפתי מהאדנית שלי. ליגההההההההה

 

תרופת-נגד ג'ננות 2: הוא.

 

תרופת-נגד ג'ננות 3: הליכה של שעה וקצת לפארק הירקון וחזרה, ביום שבת בבוקר.

 

c'est tout

 

 

זזתי לכלות זעמי באיזה קרש אומלל

חג שמח.

 

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 22/5/2008 19:08   בקטגוריות מסדר זיהוי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)