לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

מקבץ יציאות שהתחברו לכדי פוסט


- מה שלומך יפתי, סטודנטית מצטיינת?

- הייתי אומרת "איזו סטודנטית, ואיזו מצטיינת, מקסימום מזדיינת" אבל "מזדיינת" כרגע חסרה במלאי, אז אסתפק ב"מצטיינת". 


- את וה-36 נפרדתם?

- אה, כן, הספקתי לשכוח. זה היה מעיק. יש דברים שצריכים להיגמר, ויפה שעה אחת קודם. נסגר מחוסר עניין לציבור. נעים מאוד, אני "ציבור".

- תמיד רציתי להכיר אותך.

- את בוודאי מזהה אותי מהשיר "משיח לא בא" בתור "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם".


תשבוחות לנשמתי התאומה שעושה שמות במטבח: "גם יפה וגם אופה! גם כובשת וגם בוחשת!"


אחת השיחות המייבשות ביותר מאז שהומצא המסנג'ר, עם אחד הזיונים הגרועים בהיסטוריה של ה"ציבור"-

 

- יש לך תוכניות להערב גברת?

 

- למען האמת כן

 

- שוב הולכת לפזז על רחבת הריקודים?

 

- נכון

 

- במועדון המיזרחי הקרוב למקום מגורייך?

 

- במסיבת הטראנס שקרובה יותר לשומקום  (=שקר גס. שלא יעלה רעיונות מטורפים להצטרף לסיבוב הבארים שלי עם נשמתי התאומה)

 

- איפה, ספרי פרטים?

 

- אם הייתי יודעת איפה זה, זו לא הייתה מסיבת טראנס. אוספים אותי ונוסעים לקיבינימט.

 

- את מתכוונת מסיבת טבע

 

- ומה המוזיקה בטבע? פולקה וקצת וולסים?

 

- כן, עם נגיעות של רגאיי. ודרך אגב שמעתי שקיבינימט מאוד יפה בתקופה הזו של השנה

 

- אבל לא כמו טיז אל נאבי. שמעתי שזה במרוקו ונראה באמת כמו טיז.

 

- הזיכרונות שיש לי מטיז אל נאבי. הנשיקה הראשונה שלי היתה שם.

 

- הלכת רחוק עד לשם בשביל נשיקה... כמה רומנטי (=למה לא נשארת שם?)

 

- אכן. וזה לא כזה רחוק, את מגיעה לסוף העולם ופונה שמאלה, סעי לפי השילוט.

 

- זה לא ליד דימונה....

 

- זה מה שכולם חושבים. זו טעות נפוצה, אבל תרשי לי לחדש לך שאין כלום ליד דימונה, דימונה עצמה היא פיקציה ואינה קיימת אלה בדמיון שלך.

 

- כן מאז הסרט, הפך לפופולרי. יש שם כור! פרס אמר!

 

- שקרים! הוא גם אמר שיהיה מיזרח תיכון חדש, ומה יש, במקרה הטוב משומש מרופא

 

- לא נראה לי שמרופא, נראה לי מאיזה בריטי

 

- אולי תשמרי לי מעט זמן איכות מחר?

 

- אני שומרת זמן לעבודה שיש לי בחוזים... (= ושומרת את זכותי לעשות בזמן שלי כל דבר אחר, פרט לשמור אותו עבורך)

 

- שאת צריכה להגיש אותה מתי?

 

- יום שלישי בבוקר (=שקר גס. רביעי אחה"צ)

 

- וביום ראשון עובדת/נוסעת לצפון, אז אין זמן (=לגבי העובדת, שקר שחור משחור)

 

- בא לך להיפגש, או שאני אסגור את היומן שלי שפתוח לי עד מרץ 2010?

 

- כשיהיה לי זמן אני אצור קשר, מה הטעם עכשיו לפתוח יומן ולסמן? (=כלומר, יש סיכוי גבוה יותר שגברים רגישים יתחילו ללדת דרך התחת, אם כבר הם אוכלים דרכו. קוראים לזה "אבולוציה" וידוע שהיא מתרחשת לאורך אלפים של שנים, כך שבאופן תיאורטי יש עדיין סיכוי שניפגש, נניח, ביומן שיפתח לו עד מרץ 100,110).

 

- צודקת. בואי נהיה ספונטניים (=העיקר אתה אופטימי, כי יומיים אחרי זה שוב חיפשת אותי)

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 10/6/2008 17:43   בקטגוריות מונולוגים מהואגינה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)