לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

כמה טוב (לא) לשכוח את הסלולרי


התיק שלי שקל בערך כמוני ואיים להתפוצץ. הקטנוע החמיץ כידון ותמה איך יסע כשבארגז טמון לו איש קטן, ושקל את אופציית ה"ווילי". לא זו אף זו, שהסתובבתי עם שקית ובה 3 מתנות לחברות שלי - מתנה אחת ליומולדת של חברה מהלימודים, ושתי מתנות לשתי חברות מהעבודה שעוברת עליהן תקופה קשה (ככה בא לי, להפניק). ביד הפנויה שנותרה החזקתי את הקסדה וכשהגיע רגע האמת - העמסת הפקלאות על רכב העבודה שלי, פשפשתי בכליי ונחרדתי להיווכח שהסלולרי נותר על שולחני היקר.

הקסדה נשארה למטה, כל היתר חזר איתי, זאת משום שמרוב הפעמים שהקטנוע ספג מכות גם המנעול של הארגז שילם מחיר כואב. לולא שבתי על עקבותיי לא הייתי מעלה בדעתי שקיבלתי 89 בעבודה בדיני חוקה, קורס אחד מבין שניים שאין בינינו חיבור והכנתי עבודה לשם הגשתה בלבד ללא תקווה מוגזמת לעבור. הידד לי!

 


 

מאוחר יותר במהלך היום, כשהגיעה העת לסיים את שיעור ההשלמה בדיני חוזים, התלבטנו, כנופייתי ואני, לאיזו מעלית לפנות. יש שני חדרי מעליות, ופנינו לקרוב ביותר אלינו. נכנסנו למעלית אחת, ומשהבנו שבוששה להתחיל במסעה מטה, כתתנו רגלינו אל חדר המעליות השני, ובו עומס סטודנטים שלא הותיר בנו ספק שאין סיכוי שנגיע למטה לפני יום הולדתי השמונים. או אז התפצלו כוחותינו. אני שבתי לחדר המעליות הראשון, כי סירבתי בכל תוקף לרדת חמש קומות ברגל עם מיני-מי על גבי, והיתר הפכו ספורטיזים והגיעו ראשונים ליעד המיוחל.

 

המסקנה מהאירוע: לא לאכול את הטוסט בקפיטריה. משהו שנראה חשוד עוד לפני שהורכב, לא ישפר הופעתו אחרי שייכנס לצליה קלה בטוסטר. ואיך זה קשור למעלית? מרפי דאג לזה שיסורי הטלטלות ממקום אחד לשלישי ישפיעו על אופן העיכול של החיזר שנכנס לפי בשעת צהרים דוחקת. כזו אני, רגישה.

נזכרתי בשרלוט מ"סקס והעיר הגדולה" (הסרט). לחשתי לעצמי Shut up shut up shut up! וצחקקתי כל דרכי, פרט לרגעים בהם חשבתי שהקטנוע אכן עובר למצב ווילי.


 

להתראות חיים, שלום וברכה מבחנים,

-Skin Protectant-

נכתב על ידי Skin Protectant , 16/6/2008 19:22   בקטגוריות מסדר זיהוי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)