לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

כפר הארורים


האם התופעה "אלרגיה" היא המצאה של רופאים שלא מצאו לתופעה פתרון? מן דודנית של "וירוס"? יכולתי לשוב לביתי הקט מסופקת אילו דווח לי שהפריחה ההיסטרית שיש לי באצבעות היא פסיכוסומטית או חלילה שחליתי בנגיף מדבק וכל מי שבא במגע איתי עשוי למצוא את מותו בעשרים וארבע השעות הקרובות.

במקום זה, אני נאלצת למרוח על עורי הבהיר פעם ביום משחה ג'יפית שלא עוזרת בכלום ולראות את האצבעות שלי מבעבעות כאילו עוד רגע יצא משם גרמלין ספונטני בעל חוש הומור.

 

ארורים תהיו אם שינון השורות הקודמות העלה בכם אסוציאציה של "איכס, מגעילה, מה את מספרת על זה?", כי אחרי שדיברתי על צבע נייר הטואלט ועל כל מני עניינים נשיים אחרים ממש מרגיע את הגירוד שלי לדעת שאני מגעילה.

 

תופעה מגעילה אמיתית היא שבכל פעם שאני רוכבת באזור של מגדל אוסיף אביב טיפות מים ניתזות לעברי מהקומות הגבוהות כאילו אלוהי הנדל"ן ייסדו מגדל בגובה 64 קומות ואלוהי הנדל"ן יחליטו שבעונה זו יטפטפו עלי טיפות של השד יודע מה.

 

איך אני אוהבת את זה שעמישראל הופך לעם של צדיקים כשבראש טור מכוניות נוסעת או עומדת (ברמזור) ניידת משטרה. כולם פתאום ביונייטד קינגדום, פיליפ, מאותתים ומברכים זה את זה how do you do ואז קם איזה פושטק שמגניב איזו עבירונת כאילו מה הסיכוי שהשוטר יבחין או כאילו שהשוטר באמת במוזה לרדוף אחריו ולהרביץ בו תרבות נהיגה אחרת.

 

ישנו איזה ג'ינג'י שהולך והופך את הטקטיקה שלו גלויה שכדי לא להבין שהוא מתחיל איתי עלי להיות ממש מפגרת. אבל ג'ינג'ים? אני לא עושה. עד כאן, מה אנחנו? אירים בסיינט פטריק'ס דיי?

 

אני מתחמקת מלרשום עד כמה המבחן בדיני חוזים הוציא לי את המיץ ועד כמה הציון שלי עומד להיות גבולי. חננה, יורמית, חנאבצית, מרובעת, חרשנית, בלה בלה. כמה זה שווה בסופו של יום אם מר מרצה דופק אותך כמו איזה שחקן פורנו אקדמי חסר מעצורים. אומרים שהוא בוחר כל שנה סטודנטית מצטיינת (או שמא מזדיינת) ומעביר לה שיעור באופן אישי, אך לא בכך עסקינן. הוא תקע מבחן שעם הארכת הזמן מן אללה שיש לי לא הייתי מספיקה לסיים אותו ולנסח אותו בעברית ללא שגיאות תחביר ושחבור. ואני זו שכל החבר'ה מסביב ראו אותה בתור אנציקלופדיה מהלכת של הלכות ופסקי דין למיניהם.

 

לא נורא, סנסאי אומר, אלמד בדרך הקשה, בסופו של דבר זה יעשה אותי בן אדם.

 

 הלינק דלמעלה מעיד על כך שהציון אכן היה גבולי בן גבולי, כל כך גבולי שהוא מושלם. אוהוהוהואוואהוא! [15.7.08]

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 23/6/2008 22:41   בקטגוריות דם אש ותמרות עשן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)