לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

שבלונות


אני אוהבת לעזור אבל שונאת טרמפיסטים נצלנים.

אני אוהבת ללכת לקורסים אבל שונאת את הלחץ של העבודות והמבחנים.

אני אוהבת שקט אבל שונאת שעמום.

אני אוהבת ביקורת אבל שונאת שהיא אינה עניינית.

אני אוהבת תשומת לב אבל שונאת מחמאות שקשורות למראה חיצוני.

אני אוהבת לאכול אבל שונאת לאכול יותר מדי, שבא להקיא

אני אוהבת לרכוב על הקטנוע, אבל שונאת את הפחד שאולי יקרה משהו רע

אני אוהבת סקס והרבה ממנו, אבל שונאת סטוצים ומעדיפה שלא יהיו בכלל

אני אוהבת קשר רציני, אבל שונאת כשאחד כזה אינו עולה יפה

אני אוהבת ציניות אבל שונאת שקרים (יש אנשים שמשקרים כדי להרחיק לכת)

אני אוהבת עשיה אבל שונאת כשאני ממציאה תירוצים להימנע ממנה

אני אוהבת כשיש לי ציפורניים ארוכות אבל שונאת אותן לאללה כשאני צריכה להשתמש בפלאפון והמקשים מתבלבלים.

אני אוהבת נימוס אבל שונאת כשאני לא שולטת בעצמי ומדברת לא יפה

אני אוהבת לכתוב אבל שונאת כשאין מוזה וכל מה שנותר הוא לגנוב כמה רגעים מהעבודה, לתקתק פוסט על הפיצי שלי ושכל הפוסט הזה בעצם הנו שטאנץ לא מקורי וחסר פואנטה.

 

תאהבו אותי,

אני אדם משעמם.

 

 

 

* כנראה שאני מעניינת מישהו/י אחרי הכול, שקרא/ה באדיקות כל מה שרשמתי בשלושת החודשים האחרונים. קודוס על הנחישות! (ומבחן בקיאות ייערך בהקדם)

נכתב על ידי Skin Protectant , 23/7/2008 12:38   בקטגוריות מסדר זיהוי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)