לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

אקזיסטנציאליזם?


בשום אופן אל תחשיבו אותי כהיפוכונדרית. בד"כ אני לא אגע בתרופות אלא רק בשלב בו הבנתי שהקץ יבוא עלי בכל רגע - או הקץ-הקץ או קץ השפיות (ע"ע אלרגיה בכפות הידיים והרגליים). אחרי הפרולוג סוחט הדמעות הנ"ל, ארשה לעצמי לתהות מדוע ה"עלון לצרכן", שבו אפשר לקרוא בחדווה על-אודות תופעות הלוואי העולות בחומרתן על הבעיה שהתרופה אמורה להביא לפתרונה, הוא פתק שלעולם לא אוכל להשיבו לקופסא בלי להפוך אותו לעגור-אוריגמי, כדור "טו-טו" אימתני או לאקורדיון חסר פרופורציות, שאם נקפלו לשניים, יהפוך למניפה של רקדנית פלמנקו פיסחת. הקופסא עצמה, מהניסיונות לתחוב את הפתק בצורתו אשר תהא, הופכת למנסרה שבסיסיה בצורת מקבילית או מתומן, ופתח אחד שלה בחיים לא ייסגר עוד כפי שהיה בבית המרקחת.

 


שתלתי די מזמן נענע באדנית שלי. היא עכשיו בשלב הכיבוש הקולוניאלי שלה, כך שמהקצה שהיה פעם נחלתם של גרעיני הדלורית, בוקעים גבעולי נענע חמודים. אבל רגע אחד: שתלתי נענע, מי הזמין לאדנית את כל הנמלים והזבובונים האלה? ~צמרמורת~ חשתי לזירת האירוע עם RAID וחשבתי לעצמי, "גם כן מזון אורגני". הכוונה ב"אורגני" כנראה היא לאכילת כל שרשרת המזון, מהצמח, דרך המזיקים ואולי כלה בדוב נמלים נחוש, שחפץ בחטיף פריך וטיפס עד לחלוני כדי להשביע את המאנצ'.

 

לימונענענמלים, how refreshing!

 


מי מכם שמחזיק בכרטיס אשראי, בוודאי שם לב שבנוסף לכך שמתקבל חשבון שלעתים די קרובות מביא למחשבות אובדניות, החשבון עטוף בכל כך הרבה נייר, שנעלב מאוד מהמבצעים-דה-קקמייקה שהודפסו על גביו. אני מוכנה לוותר על העמלות שאני משלמת בכך שאוותר גם על קבלת כל הקונסטרוקציה הנ"ל, שעשויה להרכיב פגודה רבת-קומות בעיירת לוחמי סומו חובבי ריקודי שורות, הרי בשביל מה יש חשבון מקוון? ובמקרה ואשכח את הססמא, אשמח לומר ש-IGNORANCE IS BLISS.

 


עוד לא אספיק לומר "אברא-קדברא" ופגרת בתיהמ"ש תיגמר. פעם, זו הייתה התקופה הכי רגועה בעבודה, כי כל החתולים נסעו לחופשה והעכברברים חגגו להם במסיבות קוקטייל, צ'ה צ'ה צ'ה ולימבו. היו זמנים.

 


ברשותכם אשלח ד"ש חמה לשכנים שלי, מבניין סמוך, שהיו חייבים לגמור לי את הלילה בשעה לא שעה, ע"י קידוחים והשלכת פסולת בניין מקומה גבוהה - מי ייתן והבית שלהם ייצא מה-זה-מכוער אחרי כל הפרוצדורה ושיהיו המון ליקויי בניה שיגרמו לפריצת גייזר בלב הסלון (רציתם ג'קוזי? נה עליכם). אמן.

 


פוקו זה לא סוג של סושי (ומי שצפה אתמול ב"יפה והחנון" יכול רק לגחך ולצקצק בשפתיו... "אוטוריטה?! זה האוטו של ריטה! כאילו, דה?!"),

 

יום טוב שיהיה לכולם פרט לשכנים שלי.

 

Skin Protectant

נכתב על ידי Skin Protectant , 24/7/2008 11:24   בקטגוריות מסדר זיהוי  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)