לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

ואן גוך


אני אוהבת את התחושה של הכמות המדויקת של האלכוהול לפני שהכול הופך להיות טו מאצ' ועניין של הקאות ובלאגנים.

אני אוהבת שיש מצברוח לרקוד והקול נשמע כאילו שמו אותי על הילוך איטי

ושעוצרים את הצמא לפני שקורה אסון, עולים למונית, חוזרים הביתה, כותבים בשגיאות כתיב איזה פוסט שיכורים

 

נופלים למיטה שדודים

ישנים עד מחרתיים לפנות בוקר

 

וקמים כמו חדשים עם ריח של סיגריות בשיער שזה עתה נחפף.

 

ומדברים בלשון רבים.

 

לילה טוב חיות רעות של לילה, היה כיף להתחפש לאחת מכם לזכר הימים הטובים של האלכוהוליזם האישי שלי.

 

אמנם קצת שתיים ועשרים והלילה עוד צעיר, אבל אני כבר לא כ"כ, ואם זה היה תלוי בי היינו נשארות להתנדנד עוד קצת. נו שוין.

 

 

אם כן, לילה חביב עבר על כוחותינו,

טה-טה.

נכתב על ידי Skin Protectant , 2/8/2008 02:18  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)