לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

איך עושה מק'פרה?


אני לא משתגעת אחרי ג'אנק פוד

פעם היה עניין גדול ללכת למסעדה, כל מסעדה שמשלמים כסף עבור ארוחה במקום להכין אוכל בבית כמו בני אדם נורמטיביים, כולל בורגראנץ'.

 

לא היה מק'דונלדס

מקסימום מק'דיויד

 

וחשבתי שנפטרנו מעולו של מק'דיויד עד שנתקלתי בו באילת השד ישמור (מקווה לשמוע דיווחים שהתופעה מוגרה)

 

ובכן, אין לי זכרונות בבורגראנץ', זו בסה"כ מזללה של המבורגרים, אבל אהבתי אותם יותר מכל מק וקינג, אם אפשר לקרוא לכך "אהבה" או לאוכל "המבורגר" בלי להעליב את הפרות המסכנות שמתו על קידוש הכינוי.

 

הדבר יוצא הדופן שזכור לי מהרשת המדשדשת הוא הסניף בוויצמן בגבעתיים, שהיה הדבר הכי קרוב לציביליזציה ברדיוס של הבית, ובו הכרחתי ~כן, הכרחתי, בתור בריונית~ את החברה הכי טובה שלי לבלוע המבורגר, מבלי להבין שהבחורה הצנומה הזו לא אוכלת המבורגרים!!! או לא אוכלת בכלל, לצורך העניין!!!

 

הזמנים השתנו

אם תתנו לחברה הכי טובה שלי המבורגר מבורגראנץ' היא תדע לעמוד על שלה ולהגיד בקול נחרץ: "כוסומו לא אוכלת"

אבל לגבי המבורגר מאגאדיר, רק תעמיסו...

 

וכך רבותי, פשטה הרשת את הרגל.

 


 

אני לא מבינה למה הבאזזזז, שכולם מספידים וכו' אבל שיהיה.

 

הנה אצל בבז'

 

והנה אצל קישי

נכתב על ידי Skin Protectant , 15/8/2008 15:47  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)