לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

אמריקן ביוטי


אם נתמקד רק בקטע הראשון של הסרט, כרגע אני מזדהה עם קווין ספייסי בדקות האחרונות במקום העבודה שלו.

 

איך אפשר להתעלות על התחושה הזו ולא להיות חמוצת פנים כל היום וכלפי כל יציאה מטומטמת של אנשים קטנים ומטומטמים במקום העבודה, ופשוט לחייך חיוך אדיש ולא להתייחס?

 

התאפרתי יפה היום. תמיד כששואלים אותי (בעבודה) לכבוד מה, אני עונה שבד"כ כשאני מרגישה חרא אני מתאפרת כדי להסתיר את זה. סוג של מסכה. אז כן, התאפרתי לכבוד עצמי, כדי שלא תצליחו להביט בי ולצקצק בשפתיים שאני באמת נראית כאילו עברה עלי מונית ומה אני עושה פה אבל אם אני כבר פה אז ככה, ככה וככה ידה ידה ידה (הכניסו משהו מרגיז במקום).

 

 

יאללה, עוד סופשבוע אחד

ואני טסה לעשות שופינג.

 

***

17:15 - אל אלוהים. רק עליתי לקומה שלי להשתין ולהתחיל לעבוד (כן, אחרי השעה חמש), נתתי את הפיש של הלייף, ותוך כדי כורזים לי בטלפון... כמה פעמים קראו לי, כבר חשבתי לרגע להחליף את השם לאיזשהו סימן כמו פרינס כדי שיהיה יותר קשה לבטא אותו... הקיצור, בעודי מתלבטת בשאלה הקיומית, האם לזעוק "רגע, תן לי שניה לסגור את הריצ'רץ" או "אפשר רגע להוריד את המים", נפל הפור על התעלמות מוחלטת. מסתבר שתוך כדי הפשפוש עלה לו הבוס אל חדרי... וכשיצאתי עם פרצוף מאופר העוטה ארשת של "מה זה היה הרגע" על עניין הכריזה (כי לא ידעתי בדיוק מי בדיוק קרא לי), חיככתי ידיים לחות ובדקתי שהכול במקום, הבוס קידם את פניי.... "אל תדאגי, אני לא עושה את זה בשירותים.. זה צר מדי..."

 

 

 

(איכס).

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 21/8/2008 10:43  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)