לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

פרידה קשה ורוויית דמעות**


נפרדנו כך,

ביום שבת שטוף שמש

הרוח מלטפת

המכונית שמשייטת מאחוריי עוקבת

 

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור

אבל את מקום העבודה - דווקא שמייח

 

השארתי אותך שם

בחברה טובה, (פטפט עם שני קודמיך כדי להעביר את הימים)

ועליתי על רכב הליווי

 

הייתה תקופה טובה

וטוב שהייתה

אך זו נקטעה (ומזל שאני מדברת על התקופה ולא על איבר חו"ח)

 

היה נעים לרכוב בשמש

להרגיש את המהירות

להרגיש את החופש

את האפשרות להגיע ממקום למקום תוך חמש דקות ותו לא

 

עצוב לי עכשיו

אבל נפרדנו כך

ועדיף שיהיה כך ולא אחרת.

 

211645

 

** ייתכן שקצת הגזמתי, אבל מקווה שהבנתם שככה אני. מגזימונת שכמותי.

 

נ.ב. - הייתי במשטרה סוף סוף להגיש תלונה נגד החמור שגרם לכל הבלאגן. נהגי מוניות=רצח.

ולצערי הייתי צריכה להיות במונית בחזרה הביתה מהשדה. אני לא יודעת אם מי מכם נקלע למכונית שהנהג בה נוהג כמו משוגע ובכל שניה שעוברת אתם מתפללים לכוח עליון שלא יקרה אסון ושאחרי שתרדו מהאוטו ימשיך הנהג לנסוע, יתפוס אותו שוטר ויוריד אותו מהכביש לפחות ל-30 יום ככה פסילה מנהלית חמודה ואז שבימ"ש לתעבורה יוריד אותו מהכביש לתמיד. העדפתי באותם הרגעים לעלות על רכבת ההרים הישנה והסופר-בטוחה בלונה-פארק, בלי המוט העלוב שאמור לאבטח אותי מליפול.

נכתב על ידי Skin Protectant , 6/9/2008 18:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)