לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

חתונה גיאורגית


שיטי טאוור

יום ראשון, ערב

עו"ד מהמשרד

חתונה

שידוך

דתי לייט

 

כוסומו, לא בא לי לפקוד את האירוע,

אבל כוסומו, חייבת.

 

יש חייבת, ויש חייבת.

יש חתונות שחייבים לפקוד כי זה בן של דודה רחוקה מרחק שנות אור או חבר של חבר מהמילואים שהייתם קרובים לאיזו דקה וחצי

ויש חתונות של עובדים מהמשרד שבקז'ואל מתחשק לך להוריד להם כאפה או לחלופין להשליך עליהם בקבוק מולוטוב... אהמ, סליחה, בקבוק אפטרשייב

 

ולא רק זה

 

האידיוט לפני שלושה שבועות פקסס צילום של ההזמנה לחתונה ואגב כך פצח עמי בשיחה אודות הצורה של ההזמנות, שהרקע בקרטון כסוף והנייר עליו מודפסת ההזמנה בצבע קרם וכו' (בעע?). שלא נדבר על החודשים של הקשקשת אודות ההוד וההדר שאופפים את השידוך המלכותי של נסיכי גיאורגיה - מתנות בשווי אלפי זוזים זה לזו, אבי פרץ יהיה האטרקציה של הערב, השמלה, החליפה ושאר ירקות.

 

כמה ימים לפני הנסיעה שבאה עלי לטובה, ראיתי את אותו הנייר שפוקסס מודבק על הקיר ליד המזכירה, ועליו השם שלי ושמות העובדים ה"זוטרים" במשרד. כל היתר, לא מוזכרים שם.

 

יש דרך להגיד למישהו שהוא רוצה שיגיע לבד לחתונה

ויש דרך לצאת קמצן, אידיוט, וחסר טאקט - הכול באריזה אחת.

 

בחתונות שבהן נכחתי, היה ברור אם ההזמנה זוגית או אישית בלבד. מחלקים הזמנה, ורושמים - "XXX ובן זוגה" או "XXX" ותו לא.

אז חסכת 5 הזמנות, כל הכבוד לך. לא שהייתי באה עם בן זוג anyhow.

 

ההזמנות הן רק משל - כמה מתחשק לי להגיע.

 

מילא.

אשים לו סכום מגוחך

אשתה כמו אירי צמא

ואתנחם שאני לא אנהג לשם כי..... זה מטר מהבית.

 

מה מפריד בין הבית שלי לשיטי טאוור? כולה כמה עשרות זונות.

קטן עלי

 

לי אין בעיה להשתכר בנוכחותת הבוסים שלי (been there done that) אבל תהיה לי בעיה להשתכר אם האלכוהול יהיה מחורבן, מה שעשוי להיות התרחיש לאור תקרית ההזמנות.

 

בקרוב אצלכם.

המציג אינו גיאורגי

[לא בוצע שימוש בגיאורגים במהלך הדבקת תמונה זו

תמונה זו מוקדשת לדאלי, שלא ראה את הסרט, והרס לי פאנץ' באחת התגובות]

נכתב על ידי Skin Protectant , 6/9/2008 22:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)