לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

גם דובים וגם יער


חתונה גיאורגית.

סוג של מצווה ["פרו(ת) ורבו(ת)"]

אני לא רוצה לדבר על זה

אני לא רוצה לדבר על זה

אני לא רוצה לדבר על זה

אני לא רוצה לדבר על זה

אבל הנה זה יוצא

 

התלבשתי כמו זונה

בשמלה אדומה ובחזה זקור ובעיקר בחוץ,וצעדתי לחתונה

 

הייתה חתונה

 

שואו של רב נולד

 

כל זה בשמונה פונקט

אח"כ אוכל בקטנה

אח"כ רוסים שרים שירי אהבה

 

וריקוד של הזוג

 

המשפוחה עולה לכסא הכבוד וההורים מדקלמים דברים חסרי תוכן אך מלאי התרגשות במבטא גיאורגי

אלכוהול

ועוד אלכוהול

וזיקוקים

 

אני רואה כתמים צהובים כאילו בהיתי בשמש בליקוי החמה האחרון

 

והדרך הנחמדה של הטבע להשאיר בי מזכרות: קול צרוד כמו של זונה בסוף הערב

החזיה לגמרי בחוץ, אבל לא נורא כי היא... בצבע של השמלה

 

נהג מונית שהקפיץ אותי ואת חברה שלי ודפק מחיר כאילו ההגה ומוט ההילוכים שלו שווים זהב. הוכחה נוספת שנהגי מוניות=רצח. צריך לשלם כמו טמבלית בשביל אחד שיש לו רישיון להרוג

 

לפחות שיניתי את התכנית המקורית לצעוד את כל הדרך חזרה אחרי כל

האלכוהול הזה

 

שהיה איכותי משהו בנז

לא משנה. היו קטעים.

 

בקרוב אצלכם יא חיות פראיות שיודעות כל היום וכל הלילה.

 

אפרופו זונות. לקוח אידיוט שהיה במשרד בדיוק בהפסקת צהרים של ההנה"ח (דהינו, אני ועוד מישהי) התנחל בלי רצון ללכת או לשלם על כל הצ'קים שלו שחזרו ועוד כהנה וכהנה טענות ומענות. אז הוא מתווכח על הסכם שכר הטרחה שלו וכו' ואני פישטתי לו את זה בדרך המוכרת לי מכל...

"אמרת לי שחבר שלך שילם כמה אלפים של שקלים לעורך-דין ובסופו של דבר הוא נדפק. פה אתה משלם לעו"ד והוא לא דופק אותך, ובטח שלא מצהיר על זה כדרך הפעולה שלו. אם כל מה שרצית הוא שידפקו אותך, היית יכול לעשות כמו חבר שלך אבל לא עדיף לשים כסף כזה על מישהי שתעשה את זה לפחות בעדינות וכמו שצריך, שתשאיר לך חיוך בסוף עם הרגשה שקיבלת תמורה?"

דוגרי אני לא אומרת דברים כאלה לאנשים נורמלים, זה יצור שצ'קים של 300 שקלים חוזרים לו. הוא דפוק כמו זית ואוצר המטאפורות שהוא יכול להבין מוגבל. ירדתי לעמך.

 

אבסולוט חרופ.

טה-טה!

 

 

נ.ב. - תהיה קיומית: על שום מה ולמה המושב באוטובוס (השני שמאחורי הנהג), שפונה נגד כיוון הנסיעה, שמתאים לישבן וחצי או להר אדם.  הכלל הוא שכשתחליט לטעות ולהתיישב דווקא עליו, לא יעבור זמן רב עד שאדם שמן ומזיע ירצה לנגב זיעתו בישיבה לידך, ואם תעז להתחמק - גורלך וגועלך במענה: זה מושב לשניים

!

למשמע הטיעון ה"מוחץ" הנ"ל עלי רק להיזכר בבדיחה שמתחילה במילים "כמה פילים אפשר להכניס לחיפושית אחת" הממ

נכתב על ידי Skin Protectant , 8/9/2008 01:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)