לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

Heroine Chic


[בבקשה בבקשה בבקשה אל תתקנו לי את הכותרת....]

 

45 דקות ויומולדת 26 בפתח. הידד, מה קניתם לי?

 

כדי להוכיח שממש לא משנה לי מה קניתם או לא קניתם לי או איך אני אחגוג אומר שהיה לי אחד הימים המחורבנים ביותר בשנה ואני מתפללת לכוחות עליונים שלא יקרו כאלה שוב, ולחלופין, שאהיה מפוטרת מפוטרת מפוטרת כך שאוכל לנוח על זרי פיצויי הפיטורין (נבלות, זה שכר לימוד של שנה!)

 

 

יחד עם זאת ומאידך של הגיסה, אציין כמה דברים חיובים אודות היום הזה ובכלל דברים שקשורים אלי בימי הולדת:

 

1. מישהו שעבד איתי וכל השנים איחל לי מז"ט כי הוא ידע שיום ההולדת שלי חל יום אחריו והוא לא היה נזכר בזה אלמלא הייתי מאחלת לו מז"ט בבוקר יום הולדתו -

 

א. נזכר באופן ספונטני ביום ההולדת שלי יום לפני כן, כלומר, ביום הולדתו, לפני שהספקתי לאחל לו.

ב. הודיע לי שהוא מתחתן אחרי שנים קשות שהיו לו עם תסבוכים עצמיים וכל מני ניסיונות שלו להידמות לסקס מניאק (~מזדעזעת בכל אופן~)

 

2. נשמתי התאומה יודעת להתעלות על עצמה בכל שנה. בשנה שעברה לכבוד חזרתי לביה"ס (ושלום כתה א'...) היא העניקה לי במתנה חנות אופיס דיפו עטופה בסרט. אציין כי זו מתנת יום הולדת שימושית לאללה, שעדיין בתהליכי עיבוד. שנה לפני כן התנהגתי אליה כמו כלבה לזכר הימים ההם בחטיבת הביניים והיא הוכיחה שהיא האדם הכי נשמההההה בעולם, שלא נדבר על חברה הכי טובה. השנה היא זוממת משהו ביום שבת וחבל שלא נשארו לי ציפורניים לכרסם עד אז.

 

3. אני שונאת הפתעות והופכת לקרציה כשאני מגלה שיש תכנון להפתיע אותי, קל וחומר כשהמפתיע/ה מגלה את המזימה. כשהאקס שלי היה מודיע לי שהוא עומד להפתיע אותי, הייתי מוציאה לו את החשק מלהפתיע אותי כי הייתי מתרגזת מהדרמטיות והטקסיות שבהודעה ובסירוב לחשוף מהי (ואז הייתי מגלה מה הוא עולל ומתחרפנת מזה שהוא התלהב עד כדי כך, שהרחיק לכת והפתיע אותי....). אמא שלי הפתיעה אותי עם ליצנים וכל הבלאגן כשהייתי בכיתה ב'. הייתי מפודחת בנוסף על זה שלא הייתי מקובלת.

 

4. עוגות יומולדת הן האויב. צריך להשמיד את כולן. מחר יחל התהליך.

 

5. אני כל כך חולה עכשיו שאם אאלץ לנשוף על נרות אחרי שאביע משאלה, אצליח לכבות את הנר לשנה הבאה וכל ה-26 הנותרים יצטרכו לחכות שאבריא.

 

6. חוץ מיום שישי (מנגל) ושבת (סופריצה) אין לי מושג איך אחגוג.

 

7. הלילה אני יודעת איפה אחגוג.

 

8. ואין לזה שום קשר לסקס.

 

 

 

שוב, אני לא מאחלת לאף אחד מכם את היום שעברתי, את הטרוף החדש שנכנס בי. נותר לי רק להתפלל לחופשה אה-לה-ברצלונה בהקדם האפשרי, או אם אפשר, מקום עבודה אחר.

 

שיר שאהבתי, בלי לשפוט אותי -

http://www.youtube.com/watch?v=tJcqDdjl5MM

 

נכתב על ידי Skin Protectant , 15/9/2008 23:15  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)