לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מקלחת רותחת וכאב מתמשך בתחת


יש לי שעורה בשתי העיניים

והגב התחתון שוב כואב לי כי נחתתי לא נכון על התחת (מכירים את זה כשמתים מעייפות ואחרי יום ארוך נוחתים AS-IS על המיטה?)

נשברה לי צפורן

והמדרגות במשרד גרמו לי לפדיחת-מדרגות נוספת,

 

למען הקיצור, אני מתפרקת, ולא אוסיף את הרשימה הקבועה של התיאורים קורעי הלב עם מנגינת הכינורות ברקע.

 

אבל באמת שלא רע לי באופן כללי. רע לי עכשיו, כי אני בין פוסט לפוסט אני עובדת וכו', אך באופן כללי, החיוך שלי לא מזוייף כזה כדי להראות לכל צרי העין שגם אני יכולה להסתדר בלי להזעיף פנים.

 

חסרים לי הרבה דברים, כמה מהם מאוד חיוניים, אולם כולי תקווה שאשיג אותם בקרוב


נהג האוטובוס הוסיף אותי למספרי הטלפון שהוא יכול להתקשר אליהם חופשי חנם אין כסף, וזה אומר בדיוק מה שזה אומר: שהוא הולך לחפור לי והרבה. יחד עם זאת, אני חושבת שהוא מבין שקשר רציני לא יוכל להיות פה.

מק'דרימי, ההוא מתשעה באב, חיפש אותי אתמול ולפני שהספיק לשאול מתי אני באה לבדוק את המצעים במיטה שלו ולהדליק איתו איזה נר, חתכתי את השיחה והלכתי להתקלח.

 

מי שמכיר אותי יודע שבד"כ יש לי בעיה לחתוך שיחות מסנג'ר, ואני בד"כ לא זו שמעמידה פנים שיש לי משהו טוב יותר לעשות. הייתה לי הפעם סיבה טובה, אם כי סקס עם מק'דרימי יכול להיות אחלה של דבר.

אחרי מיליון שנה שלא ידעתי מהי מקלחת חמה מההתחלה ועד הסוף, ביומיים האחרונים המקלחת שלי רותחת ומפנקת - הכי בעולם. ככה זה שמיליון שנה שכנים בניזונות גונבים לנו את המים החמים.

 

בכלל, מי שאוהב את השכנים שלו צריך להתבייש. שכנים זה עם פויה.  :) בשביל כוס סוכר אפשר להזיז את הישבן לAMPM.


 

אוף

עוד כמה זמן 17:00?

תשובה: יותר מדי זמן.


 

חגים שמחים

נכתב על ידי Skin Protectant , 25/12/2008 12:32   בקטגוריות מסדר זיהוי, אופטימי, עבודה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)