לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לחות ללא פשרות


Apply Generously

Avatarכינוי:  Skin Protectant

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2009

בהצלחה לי מקרב לבי


איזה כיף לקבל את הזימון הראשון לראיון להתמחות דווקא מהמשרד הכי גדול שיש! ידעתי שאני צריכה לחרוג ממנהגי, שלא לענות לחסויים... 

כולי תקווה שלא אהיה גוש לחוץ וקופצני, כך שאוכל להרשים את המראיין ולשריין לי מקום במשרד כה מרשים  

טפו-טפו-טפו... 


(מקפצצת כמו ילדה קטנה שהביאו לה הפתעה)


נראה לי שבזאת הסתיים לו שבוע ההתנתקות הלא מוצדק שגזרתי על עצמי. לא ברור מה עבר עלי השבוע אבל חזרתי להיות אופטימית! 



Skin Protectant,
שלום כיתה ג'
נכתב על ידי Skin Protectant , 31/8/2009 10:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Awful Truth


לקוח מכאן
http://news.walla.co.il/?w=/1/1543481

אמנם אינני חושבת שטוקבקיסטים הם האנשים הכי חכמים או רציניים שקיימים אי-שם, אבל לפחות זה שלפנינו מציג מציאות כמות שהיא בימינו. סה"כ הוא מציג גישה כלכלית שמניחה את הדעת יותר מאשר חישוב השכר הראוי, שעשתה השופטת במשפטה של זונה שתבעה את הסרסורים שלה.

הפוסט הזה מוקדש לכל מי שחושבת שתמצא אביר על סוס לבן בפאב או מועדון כשהיא שיכורה, נואשת ולא ממש לבושה, או בכלל: לכל מי שחיה באגדה. 
ומאחלת לכל "האבירים" האלה שפשפת וטחורים.

Skin Protectant
(הולכת להתאבד בשנה ג' עם מערכת מהגהנום...)
נכתב על ידי Skin Protectant , 25/8/2009 10:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף, חתיאר


אוף
כאילו אני חתולה שמסתובבת עם פעמון סביב הצוואר, וכשאני נוכחת, מושמע צלצול שמסגיר אותי.

נראה לי שהוא הצמיד לי סוג של ג'יפיאס. 

בכל מקרה, לא זכור לי שיש ביננו סוג של קשר, ולא זכור לי ששיניתי את דעתי: עודני לא סובלת אותו. 

לו רק היה לי האומץ להפוך למכשפה אמיתית כדי לומר לו חד משמעית: "טוס לי מהחיים".



מעדיפה כלום בריבוע על פניו.

Skin Protectant,
כותבת בעיקר למגירה


**good, הוא במילואים עכשיו. יהיה פה שקט סופסוף [31.8.09- איזה שקט ואיזה נעלים. מאז שחזר הוא לא מפסיק לחפור "מתי ניפגש"]
נכתב על ידי Skin Protectant , 22/8/2009 14:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה בגנים


אמי כידוע בעלת שורשים פולניים, והיא לא מבינה מדוע ישנם מיתוסים על פולניות - הרי הכול מופרך בעליל וכו'.

התקשרה אליה בת דודה שנושאת שם זהה לשמה של אמי, להתעניין מה נשמע ובעיקר להשמיע את קורותיה בזמן האחרון. זו פעילות פולנית טיפוסית, המלווה בקריאות ביניים כגון "מא-א-צחה" (בתרגום חופשי לעברית: "מה את שחה?!" שנים לקח לי להבין).

שמתי אוזניות והגברתי את הווליום של המוזיקה, אחרי חפירה של שעה שממנה נשבר לי בעיקר לשמוע את טון הדיבור של אמא שלי המשתנה בהתאם לסיטואציה: יש לה טון לשיחות-פולניה וטון לשיחות עם ילדים קטנים, למשל.

בתום הקידוח אמי ניגשה אלי ושאלה: "שמעת את השיחה?" 
עניתי: "כמה אתן חופרות, הגעתן לסין... הייתי עם אוזניות".
היא: "את יודעת מה היא סיפרה לי על XXXX?" (הבת של הבת-דודה)
אני: "שהיא לסבית?"
היא: "איך ידעת?!?"
אני: "היה ממש קשה לנחש"
היא: "לא רק זה, היא חיה עם מישהי והמישהי בהריון"
אני: "שיהיה במזל..."
אמא: "את יודעת איך אמא שלה הגיבה?"

תנחשו את הקלישאה הכי גדולה, שמדביקים לאמהות פולניות. זה לא קשה. 


"היא אמרה שבאותו הרגע שסיפרה לה, היא רצתה שמכונית תדרוס אותה למוות".


אמא שלי אמרה לה שהיא מגזימה, וההיא השיבה לה: "נו מילא, XXXX סיפרה גם לדוד שלה, אז סיפרתי גם לך". הן חיות מזה.... (חצי שעה קודם לכן שמעתי אותה בספיקר שואלת את אמי מה איתי, מה מצב הבחורים אצלי, ומשאמא שלי ענתה לה שאין מישהו מיוחד, אז ההיא עאלק ניחמה אותה, "לפחות את שמחה שהיא לא עם ההוא". טוב לדעת באמת. אולי היא קיוותה שגם לאמא שלי יש ארון שדלתותיו נפתחו, או יותר גרוע - שאני מאורסת לפרענק בשם מושיקו, אסיר ברישיון עם הרבה ניסיון!!!!!)

בהזמנה לעל-האש שאני עורכת היום, לא פסחתי על החזרה למקורות, והסבתי גאווה מסוימת לדגל: "חשוב לי שתאשרו הגעה ותסבו את תשומת לבי אם יש אנשים ששכחתי בטעות: אנחנו לא רוצים להשאיר אנשים רעבים חלילה... וגם לא רוצים להשאיר אותי עצובה בחושך לבד... עם הרבה אוכל... "


,

Skin Protectant

נכתב על ידי Skin Protectant , 15/8/2009 12:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוש אחרון


המבחן הכי קשה מכולם הוא המבחן האחרון. הוא לא קשה בגלל חומר הלימוד, הרי מדובר בקורס בחירה שמועבר ע"י טירון בתחום ההוראה, שהדרך היחידה שלו לשמר את כמות הנוכחים בהרצאותיו הייתה בחובת הנוכחות (הוא דבק בה, הרבה אנשים לא ניגשים בגלל זה למבחן). הוא קשה משום שהוא המבחן האחרון. כבר יצאתי מהשוונג של "כל שבוע מבחן" אחרי מנוחה של שבוע. לא כבשתי את העולם בזמן הזה, אפילו לא כבשתי מלפפונים באדנית, אך המנוחה בשילוב החום הקופח שקורא לי ללכת לים, מקשים עלי לשבת ללמוד למבחן בקורס המשעמם הזה. 

שקלתי להיפטר מהסלולרי שלי. הסקתי שבמהלך השבוע האחרון סיננתי יותר משעניתי לשיחות. זה התחיל מטלפונים מהעבודה לשעבר - שרצו שאצטרף לטיול משרדי. לא מתחשק לי לפרט מדוע התעצבנתי מצורת ההזמנה הזו, כי מי שלא מכיר את המשרד הזה עשוי לחשוב שאני דיווה טמפרמנטית. אח"כ המסננת עברה לטפל בשיחות מבחורים שהעלמתי.זה באמת מציק, בגלל אלה שחושבים שזה מאוד מתוחכם להתקשר מחסוי שתי דקות אחרי שסיננתי את השיחה מהמספר המזוהה. החלטתי שלא להיפטר מהסלולרי, ולא לעשות אנ-אינסטול למסנג'ר (פתחו נגדי בחזית גם שם מסתבר). למה שאהיה בעונש? למה לסנן גם את אלה שאני רוצה לענות להן? אני אצטרך בין כה וכה את אמצעי התקשורת האלה כדי לארגן על-האש בסופה"ש, לחגוג את סוף עונת המבחנים ותחילת עונת הקיץ והחברים. 

כשהייתי ילדה בחופש הגדול תמיד חשבתי שאת הקיץ אעביר בשריצה רבתי, אבל לקיץ הזה יש לי תכניות, כי נמאס לי מההסגר והשריצה המסיבית שהתחילה ביוני ועומדת להיגמר ביום שלישי. אחת התכניות היא חיפוש התמחות עם דגש למקום שמחפש סנג'ר הידוע בכינויו "טרום-מתמחה". העניין עם הטרום מתמחה הוא כמובן בשביל הפרנסה, כי העוני שתקף אותי ממש לא מתאים לי, וגם לא מתאים לי לחתום בלשכה כל כך הרבה זמן ובסוף לגלות שהמוסד לביטוח לאומי לא מעוניין לשלם לי את הכמה גרושים שמגיעים לי (בהתעלם מזה שאני סטודנטית, כן?). בכלל, מה זה הכלל הדבילי הזה שמקשים על סטודנטים? זה פלח האוכלוסיה שהכי נדפק. זה שאני הולכת ללמוד לא אומר שהפכתי לרוקפלר והנמלים שתקפו לי את השירותים והאמבטיה עשויות זהב 24 קראט (talk about "golden showers" eheh). עבדתי כמו חמור כדי שאוכל לממן את הלימודים ועכשיו שאני מובטלת אין לי זכויות? זיבי. אז לא הצהרתי שאני סטודנטית. שיעבדו קשה לחפש אותי. 
האמת, שעדיף לי למצוא עבודה נורמלית לפני שהפקיד הדגנרט משירות התעסוקה ימצא לי עבודה בתור פקידה במוסך. הייתי צריכה להגיד שאני מאלפת אריות לבקנים בשירה ביידיש או משהו. כמה כבר אוכל להעמיד פנים שאני לא באמת סתומה וכמה עוד תירוצים נותרו לי בהיכון לשליפה מהשרוול הקצר? 

שמישהו ידליק את המזגן, חם פה 

Skin Protectant
סובלת בשקט בחושך לבד
נכתב על ידי Skin Protectant , 9/8/2009 09:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkin Protectant אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skin Protectant ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)