לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכוכבים שלי



כינוי:  *-פשוט אני-*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

מתנה?


מודה, כבר הרבה זמן שלא עדכנתי את הבלוג.

החיים שלי הופכים להיות ברורים מאליו, שגרתיים, ורגילים.

אני מחפשת אטרקציה, טיול, משהו שיאתגר אותי קצת.

בא לי צניחה חופשית :)

 

טוב אז לאיתי יש יום-הולדת בסוף החודש, ואני, מרוב האדישות שלי עוד לא התחלתי להזיז עניינים. אין לי מושג מה אני הולכת לתכנן לו.

למען האמת חשבתי על צלילה בצהרים, לאחר מכן ארוחה ב'יטבתה', ולקראת הערב ללכת לפארק שומם כזה וחמוד שנמצא בין שני ערים ששכחתי ולעשות שם ערב רומנטי.

יש לי כל כך הרבה תכנונים, וכל מה שחסר לי זה הכסף..

בקצב הזה של כל מה שעובר לי בראש אני זקוקה ללא פחות מ500 שקל..

אני חייבת להוריד לי את כל זה מהראש.

 

אגב אני אשמח לעצות.. לא יזיק.. בידיעה שאני אבודת עצות..

 

עוד שבוע סגרנו ארבעה חודשים :) אחח..

אולי זה ישמע קצת קיטשי, אבל הוא בין הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים. אני עדיין לא מעכלת שיש עוד אנשים כמוהו בעולם הזה.

בחור טוב, מצליח, דעתן, רגיש[כן, בוכה כשצריך], מתחשב, מפנק..

אם הייתי מצליחה להגדיר את מה שעובר לי בלב הייתם כבר מזמן טסים לחלום השביעי שלכם.

 

למרות בעיות שהיו לנו בהתחלה, אני שמחה שלא ויתרנו.. הקשר הזה טוב לי.. מדרבן אותי רק לעלות ולהצליח, להקשיב לי, למה שעובר עליי, מה גורם לי אושר, ומה מזיק.

אגב אוטוטו אני סוגרת חודש בלי סיגריות, אחרי שנה פלוס של עישון אינטנסיבי.

הגעתי למסקנה הזו רק אחרי שהלכתי 10 דק' והגעתי למצב שאני מתנשפת כמו זונה אחרי סקס מצעיר חרמן בן 14.

אולי זה מה שיוביל אותי לרוגע קצת..

 

תאחלו לי בהצלחה מחר ביום צילומים, הולך להיות מתיש, ובעיקר מעצבן. אני לא אתפלא אם אני אזדקק לשוקולד כמו מטורפת.. מתאים לי.

 

נ.ב

בקרוב הבלוג סוגר שלוש שנים :] כל הכבוד :]

 

לילה טוב  חבר'ה

נכתב על ידי *-פשוט אני-* , 14/12/2008 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*-פשוט אני-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *-פשוט אני-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)