לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!Welcome to my FUCKING life


Do you really wanna know...???...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

עמוק עמוק בתוכי....אין כלום....


בלילה הוא הלכתי לבד לאין סוף...היתי אחת מבין אלף איש שהרגישו אותו דבר בעולם...ריקנות...עצבות....חולשה...פחד...אך אהבה....

אחת מהאנשים שחושבים לאן ממשיכים....לאן אני הולכך....

אבל לא...לא נתתי לרגש להשפיע...הגעתי לנרודה....הגעתי לאן שציפיתי....לדמאות....לא רציתי אבל זה מה שקרה....לא יכולתי להחזיק עוד...לא עוד...

אמרתי לעצמי...אבל קרה מה שלא רציתי....בכיתי....הוצאתי את כולי בדמאה אחת....אחת ויחידה....אמרתי שלא עוד...קשה אבל חייב...אין ברירה אחרת...בכל זאות זה יהיה כמו שצריך להיות...

עכשיו כשחושבת על זה...כלום זהו אין בי עוד מה לומר...אני נקיה...אין דמאות..שקרים...שינא....פחד...אהבה....כלום.....פאשות...ממשיך...לא משנה לאן פאשוט הולכת....חד וחלק.....טוב לי ככה...לא ניפגעת....לאפוגעת....לא רוצה כלום...טוב לי כמו שאני....ריקה.........

נכתב על ידי , 25/5/2008 19:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/6/2008 02:12
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 234552250 




3,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~KiTo~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~KiTo~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)