לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטרודל תפוחים


. . . . .

כינוי:  דג בלוי

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2014

השטרודל עובר דירה!


 

מוזמנים ומוזמנות

בואו להנות

חרוז

תפוז

 

לינק לדירה החדשה.

 

 

http://alongoldwater.blogspot.co.il

נכתב על ידי דג בלוי , 17/12/2014 01:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקליניקה של ד"ר שוורץ


 


בוקר. 09:50. משרדו של של דוקטור שוורץ.   

שוורץ: אלון! איך אפשר לעזור לך?

אלון: היי, אני אשמח ל-

שוורץ: תמתין, הגיע הזמן לדבר עם בוריס. מה המספר שלו? [מוציא תיק עור מלא בניירת ומפשפש בין הדפים. מוציא חתיכת שוקולד ושם בפה. מוציא דף] הנה זה! אפס, חמש, אפס, שמונה, חמש, שלוש, אחת, שתיים, שתיים... נו, למה הוא לא עונה... בינתיים איך אפשר לעזור לך?

אלון: אני באתי בשביל לקבל מרשם ל-

שוורץ: בוריס? זה ד"ר שוורץ. מה נשמע? הגיעה הטלויזיה? נו ה50 אינץ'... שבוע הבא?! אתה הבטחת ש... אתה פשוט חתיכת אימבציל! [מנתק]. הבוריס הזה... כן אלון, איך אני יכול לעזור לך? אלון מלפפון.

אלון: אני באתי לקבל מרשם לתרופה שאני לוקח.

שוורץ: תביא את הכרטיס [מעביר כרטיס במכשיר]. אה, אני רואה שפעם שעברה הלכת לדוקטור ווייט.

אלון: כן, רק לקחתי מרשם.

שוורץ: ואותי זה דופק!

אלון: מה? למה זה דופק?

שוורץ: ככה זה.

אלון: אני מצטער, לא ידעתי, הוא פשוט יותר קרוב לדירה שלי.

שוורץ: הנה המרשם שלך. ביי.

אלון: תודה, אתה מוכן  לתת לי גם הפניה ל?HIV

שוורץ: כן... רגע, רשום לי פה שכבר עשית HIV לא מזמן, אתה מבזבז כספי ציבור!!!

אלון: כן זאת חברה שלי, היא קצת -

שוורץ: נו באמת, אין לך חברה, בטח שוב דרכת על זכוכית והחלטת שהיא נגועה.

אלון: היו לי אז סיבות טובות להאמין ש-

שוורץ: אתה היפוכנדר!

אלון: אתה אדם לא נחמד!

שוורץ: אני רופא!

אלון: נמאס לי! אני הולך לדוקטור ווייט!

שוורץ: תלך אליו! תלך לדוקטור ווייט! תראה אם איכפת לי! נראה אם הוא יתן לך את כל הבדיקות שאתה כל פעם מבקש! אצלי אתה קיבלת דבש! דבש קיבלת ממני! דבש!

אלון: דבש?! אתה תמיד יורד עלי! מתייחס אלי כמו אל סמרטוט! ווייט אולי פחות חכם ממך, אבל לפחות הוא גורם לי להרגיש אהוב!

שוורץ: נו אז למה אתה מחכה, לך לווייט! אני אשאר כאן... לבד...

אלון: די נו, ד"ר שוורץ יש לך הרבה פציינטים שאוהבים אותך.

שוורץ: לאחרונה אני לא מרגיש ככה.

אלון: זה פשוט שאתה קצת קשוח, כולם יודעים שמבפנים יש לך לב טוב.

שוורץ: לפעמים זה כל כך קשה להיות רופא.

אלון: אולי אתה צריך חופשה?

שוורץ: כן.. אני מניח שאתה צודק. אלונזו, אני מצטער שצעקתי עליך.

אלון: ואני מצטער שהלכתי לדוקטור ווייט, אין לו שום משמעות בשבילי. אני מניח שרק רציתי לבדוק שאיכפת לך ממני.

שוורץ: אלון, אני מטפל בך מאז שאתה בן 10, ברור שאיכפת לי ממך.

אלון: אנחנו עוברים אישהו משבר ביחסים, אבל אנחנו נתגבר על זה ביחד.

שוורץ: טוב די עם הרגשנות, עוד רגע אני מקיא. הנה כל מה שביקשת, שיהיה לך יום טוב.

אלון: יום טוב דוקטור שוורץ, אני אוהב אותך.

שוורץ: ררררר....


 


 


 


נכתב על ידי דג בלוי , 3/12/2014 17:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





55,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדג בלוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דג בלוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)