לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פינה קטנה של שקט


בבלוג שלי תוכלי להכיר אותי כמו שאני באמת ... השם מדבר בעד עצמו ופשוט כנסו לא עולה כסף

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סתם..


מושפע מאוונסנס

 

כבר עייפתי מלהיות פה

מלווה בכל פחדי הילדות שלי

ואם גם אתה חייב לעזוב עכשיו

הלוואי שתעזוב כבר

כי הנוכחות שלך עדיין נשארת כאן

וזה לא  נותן לי מנוחה

 

הפצעים האלו לא נרפאים

הכאב הזה אמיתי מידי

זה יותר מידי אפילו בשביל שהזמן ירפא

 

כשאתה בוכה אני מנגבת את כל הדמעות שלך

כשאתה צועק אני נלחמת בכל הפחדים שלך

והחזקתי את היד שלך לאורך כל השנים האלו

אבל תמיד תישאר חלק ממני

 

היית כובש אותי ישר

עם האור המודע שלך

עכשיו אני נטושה עם החיים שהשארת מאחור

הפנים שלך רודפות אותי בחלומתיי

הקול שלך הבריח את כל השפיות שבי

 

הפצעים האלו לא נרפאים

הכאב הזה אמיתי מידי

זה יותר מידי אפילו בשביל שהזמן ירפא

 

כשאתה בוכה אני מנגבת את כל הדמעות שלך

כשאתה צועק אני נלחמת בכל הפחדים שלך

והחזקתי את היד שלך לאורך כל השנים האלו

אבל תמיד תישאר חלק ממני

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 19:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבלו'ש האחת והיחידה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבלו'ש האחת והיחידה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)