לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת היקום


ילדת היקום פורשת בבלוג את הרהוריה, חטאיה, שיחותיה עם היקום ושעשועים דומים. המחברת פוצחת בדיאלוגים חושפניים ונוקבים אבל הכל מתוך אהבה עמוקה לאשליית הקיום ומשתתפיה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

איזה יופי של הפתעה


בדיוק עכשיו בעונה שהירוקת המעושנת גורמת לי להשראה גדולה מישהי הגיבה לבלוג שלי שהוא ישן מימים ימימה ואני מדפדפת ונזכרת ואולי גם אשתמש קצת

כמעט תשע שנים במקסיקו עושים לבנאדם לשכוח את העברית שלו אז צריך להשתמש קצת רק בשביל ההתרגלות של המוח ובשביל שבמקרה של אסון אני אצטרך לחזור חס וחלילה לארץ העצבנית והקטנה הזאת 

אז יללה הופ הופ ועוד שכטה קטנה

נכתב על ידי , 1/12/2012 03:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 57

Yahoo:  inbhai  

תמונה




13,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Witch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Witch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)