לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my diary...



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 258405424 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2010

אם ויתרת, כנראה שלא אהבת.


הפוסט הנ"ל יהיה כתוב בצורת מכתב..

פוסט זה נכתב בעקבות הפוסט מאתמול, התגובות שלכם, וסוויץ' במוח D:

 


 

א',

אם ויתרת על האהבה שלנו בכזאת קלות, כנראה שלא אהבת מספיק, או שלא אהבת בכלל.

וזה בסדר, זה מותר, רק חבל שהחזקת אותי ככה, וחבל שאני סרבתי לעזוב.

אני חושבת שעכשיו, אני כבר מוכנה לוותר, באותה הקלות שאתה ויתרת.

ונכון שבעמקי הלב עדיין יש לי רגשות כלפייך, אבל בקרוב הם ייעלמו.

אני אפסיק לחשוב עלייך, ואפסיק לענות את עצמי.

אני אחזור להיות אני, אני אצליח לישון, ואצליח לאכול.

ואני אמצא מישו אחר, מישו יותר טוב. מישו שיאהב אותי בלי לוותר.

ויהיה לי טוב איתו, ואני אהיה מאושרת.

כי מגיע לי.

מגיע לי לאהוב, ומגיע לי שיאהבו אותי.

מגיע לי להיות מאושרת.

לא מגיע לי לשקוע בדכאון בגללך, או בגלל כל בחור אחר. בגלל אף אחד.

מספיק, עברו כבר יותר מ-3 שבועות שבזבזתי, ואני לא מתכוונת לבזבז אפילו שניה אחת נוספת.

 

נותר לי רק לאחל לך חיים מאושרים,

שתמצא מישהי שתאהב אותך לפחות כמו שאני אהבתי,

ושאתה תאהב אותה, אבל באמת.

 

       מקווה שיהיה לך טוב,

                      רעות.

 


 

דרוש!

בחור בן 18-19 מאזור השרון/מרכז !

שיהיה אכפתי, חמוד, מנוסה, שיידע לפנק, ולשים אותי במקום הראשון !

השאירו תגובות (:

תודה

נכתב על ידי , 6/5/2010 18:07  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רעותי ב-12/6/2010 23:57



2,805

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)