כינוי:
בן: 38 MSN:
פרטים נוספים:
אודות הבלוג
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יולי 2010
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
הבלוג חבר בטבעות: | 7/2010
עדיף מכת בכורות, מלהיות לקוח של "הוט" <לפני שאפתח, כמה מילים על מנת להקל על הלקוח הסקרן בחיפושיו בגוגל. התעלמו בבקשה> הוט, חברת הוט, שירות לקוחות, אינטרנט, כבלים, טלפון, לווין, YES, הוט נגד YES, הוט או ADSL <עכשיו אתם יכולים להמשיך לקרוא>
את הקטע הבא אני הולך להקדיש כדי לספר לכם על כמה מחוויותי בתור לקוח של החברה הכי מזוויעה בשוק הישראלי, אולי בכל השוק בעולם המערבי בכלל. ואולי לא רק המערבי. אני לא מדבר רק על שוק הכבלים\לוויין\אינטרנט\טלפון - אלא בכלל. מעולם לא נתקלתי בחברה כל כך אטומה עם התנהלות כל כך בזיונית, באף תחום בו הייתה לי נגיעה אי פעם. "הוט" שברה בהפרש ניכר את כל שיאי החוצפה, הטימטום, והחובבנות העולמיים, והיא עשתה את זה על סטרואידים.
להיות לקוח של "הוט", זה ממש חלום בלהות!
אם נדמה לכם לרגע שאני היחיד שחושב ככה, תנסו לחשוב כמה חברות או תאגידים אתם מכירים שאשכרה גרמו למישהו לקנות כתובת דומיין ולהשקיע מזמנו היקר כדי לבנות אתר שכל תכליתו הוא הפצת השנאה אל אותה חברה. אני מדבר כמובן על IHateHot.com. לא, לא אני בניתי את האתר הזה. אבל בפוסט הזה אני מקווה לתרום את חלקי למחאה נגד חברת "הוט" הנוראית, אויב הצרכן הישראלי. המילה "אויב" אולי נשמעת קשה, אבל אני לא חושב שניתן להגזים בתאור עויינותה של חברת "הוט" לצרכן הישראלי. טוב, אולי ניתן. אם נניח הייתי אומר שהטכנאים שלה הם רוצחים סדרתיים זו כנראה הייתה הגזמה קלה.
לפני כשנה וחצי כשעברתי לגור בחיפה התחברתי לאינטרנט דרך הוט. אני לא צריך קו טלפון אז זה היה יותר זול מלהתחבר דרך בזק. מלבד הניג'וסים הקבועים של שיחות בשעות לא נוחות והצעות לשדרג את מהירות הגלישה\להתחבר לכבלים\להוסיף קו טלפון הכל היה בסדר יחסית ל-80 ש"ח בחודש ששילמתי על הגלישה. הבלאגן התחיל כעבור שנה כשעברתי דירה. לא היה לי כח להתעסק עם סקרי שוק, אז הרמתי טלפון להוט, ציינתי שאני עובר דירה ושוקל להישאר איתם, ואני אשאר בתנאי שהם ישאירו לי את המבצע הקיים (מבצע "באנדל", מה שאומר שאני משלם להוט 80 ש"ח בחודש וזה מסדר לי אינטרנט 1.5 מגה, בלי שאני צריך לשלם בנפרד לספק). הם אמרו סבבה, אין בעיה, הכל טוב ויפה. הגיע טכנאי, וכולם היו שמחים בחלקם.
עדיף פטרייה בפות, משירות הלקוחות של "הוט"!
למען הכנות, אני לקוח לא אחראי. מה לעשות, ככה אני. יש לי הרבה דברים על הראש ואני שונא להתעסק עם כסף, אז לא שמתי לב שהמבצע שלי אוטוטו נגמר. אבל האם חברת "הוט" טרחה להגיד לי משהו כשביקשתי בפירוש 'אני רוצה להישאר, אבל בתנאי שאני אמשיך באותו מבצע'? לא, הם שיחקו אותה "ראש קטן". מה שנקרא, "שיטת מצליח". בואו נראה אם הוא יעלה על זה שאוטוטו נגמר לו המבצע, ואם לא אז נדפוק אותו בתחת, על פי התקנון כמובן.
אז עוברת לה חצי שנה, ואני לא שם לב שאני משלם פי 2 ממה שהנחתי, כי פתאום החיוב התפצל בין "הוט" לבין "בזק בינלאומי", וכל אחת בנפרד החלה לגבות סכום שהוא די קרוב ל-80 ש"ח שנהגתי לשלם בעבר. על אינטרנט של 1.5 מגה, שזה די בזיון בסטנדרט הטכנולוגיה הקיים היום.
להידפק בתחת עם מוט, זה הרבה יותר נעים מלהיות לקוח של "הוט"!
יום אחד אני מקבל טלפון מנציג של בזק בינלאומי שמציע לי לשדרג את מהירות הגלישה. פתאום חשדתי שמשהו לא כשורה, אז חשבתי, נו טוב, אם הוא כבר התקשר למה שאני לא אשאל אותו שאלה פשוטה - 'האם אני משלם לכם היום כסף? ואם כן, כמה?'. אז הוא אמר לי, והתחוור לי שעובדים עלי כבר קרוב לחצי שנה. אני אמנם לקוח לא אחראי ואולי תמים, אבל כשתאגיד כלשהו דופק אותי, אני אעשה הכל, אבל הכל כדי לסחוט ממנו כל מה שרק אפשר, גם אם מדובר בסכומים שכלל לא שווים את המאמץ. עניין של עיקרון, ככה אני. החלטתי שאני חייב לקבל פיצוי משתי החברות, כי שתיהן דפקו אותי כל אחת בדרכה שלה.
אם נחבר את תושבי שדרות ל"הוט", הקסאמים ייראו להם כמו סוכריות!
אז ככה זה עובד עם חברה נורמלית - להלן, בזק בינלאומי. תוך שיחת טלפון אחת, בלי אף צעקה, אני אומר להם במילים פשוטות - 'עבדתם עלי, במשך חצי שנה אני משלם יותר ממה שסיכמתי. ההתחייבות שלי נגמרה, אז אין לי שום סיבה להישאר בבזק בינלאומי, ואם אני לא אקבל פיצוי הולם אני מעוניין להתנתק מיידית'. מיד מעבירים אותי למחלקת "שימור לקוחות", הנציגה שלהם מציעה לי שדרוג ל-2.5 מגה, תמורת סכום הוגן, והחצי שנה הראשונה ב-25 ש"ח בחודש, כדי לפצות אותי. חישוב מהיר בראש מבהיר לי שזה בערך כל מה שהם חייבים לי, אז אני מסכים לעיסקה והכל טוב. 10 דקות של שיחה, מול חברה בעלת שירות לקוחות סביר.
ועכשיו הגיע תורה של "הוט", שבה ראיתי למעשה האחראית העיקרית לעוול שנעשה לי, כי החוזה שלי היה מולם בלבד, ומול בזק בינלאומי כלל לא הייתה לי כל אינטראקציה. פה מתחיל להתגלות פרצופה האמיתי של חברת הכבלים של ישראל. פרחות מעבירות אותי לערסים וחוזר חלילה וכל אחד בתורו מודיע לי שהמבצע שלי נגמר, וזו אחריותי לבדוק את זה, ואין מה לעשות. אבל אני לא מוותר, אני ממשיך לתבוע את שלי, ובאיזשהו שלב מתברר שהם אמורים לשלוח ללקוחות שלהם גלויה שמבשרת להם על סיום מבצע, אלא שבמקרה שלי הם שלחו אותה כלל לא לכתובת בה אני מסוגל לקבל דואר. מה לדעתכם אמורה לעשות חברה נורמלית במקרה שהיא מגלה שנוצר מצב כזה? במקרה של הוט, פיצוי הוא מונח שלא ממש מופיע בלקסיקון. אז ביקשתי להתנתק. כמובן שאחרי כמה ימים הם חזרו אלי עם הצעה של חודשיים חינם בתור פיצוי. עשיתי את החישוב וגיליתי שהם חייבים לי הרבה יותר מזה. הסברתי להם את זה בנימוס ואמרתי שאני עדיין רוצה להתנתק. הנציג שלהם חפר לי בטלפון במשך משהו כמו חצי שנה על כמה שאני לא בסדר, ושהוא לא יכול לתת לי יותר מחודשיים חינם. התעקשתי על ניתוק. בשלב הזה זה היה נטו עניין של עיקרון. למעשה, בלבי ידעתי שככל הנראה אני אאלץ להישאר ב"הוט", כי בזק זה פשוט הרבה פחות משתלם אם אתה לא רוצה קו טלפון כחלק מהחבילה וכל מה שאתה צריך זה חיבור פשוט לאינטרנט, כדי שתוכל לצפות בפורנו, ולעדכן את הבלוג שלך.
תושבי טהרן מעדיפים גזר דין של מלקות, רק לא להתחבר ל"הוט"!
אני יודע שאני נשמע כאן כמו לקוח די מציק, אבל תאמינו לי ש"הוט" עשתה הרבה כדי להוציא ממני את הישראלי המכוער. אני לא רוצה להלאות אתכם בכל הפרטים, ואני גם לא זוכר את הכל, אבל הנה מקרה שקרה - באותה תקופה בה אני גיליתי שבמשך חצי שנה שילמתי יותר ממה שחשבתי, ולפני שהספקתי ליצור קשר עם "הוט" בנושא, מתקשר אלי נציג שלהם, בשעה לא נוחה, ומציע לי שוב שדרוגים ועניינים. אני ממש לא בקטע, אבל 'אם כבר התקשרת, תגיד לי בבקשה כמה אני משלם היום לחברה שלכם'. ניכר בקולו של הנציג שהוא מאוכזב שמאופציית מכירה הפכתי לעלוקה מבחינתו, אבל הוא מועיל בטובו לבדוק את העניין. כשאני מבין שהם אכן מרמים אותי, אני שואל לפשר העניין, ואז, שימו לב - הנציג החביב פשוט מנתק לי את השיחה בפרצוף. תאמינו לי שאפילו לא הרמתי עליו את הקול. הוא פשוט ראה שהוא לא הולך למכור לי שום דבר, אז הוא החליט לשים לזה סוף. איפה הכשירו את נציגי "השירות" האלה? בשבי החמאס?!
מחלות סופניות? חלקן בסל התרופות. עם "הוט", אין, ולא יהיה מה לעשות!
אגב, אם אתם חושבים שיתכן והניתוק נגרם כתוצאה מבעיה טכנית, כנראה שבנוסף לכל, "הוט" היא חברה בזיונית גם ברמה הטכנולוגית-תשתיתית, ולא הייתי ממליץ לכם להשתמש בשרותי הטלפון שלהם, כי דבר זהה קרה לי בהזדמנות אחרת, כשנציגה שלהם התקשרה לשווק לי משהו, והטיתי את השיחה לכיוון של "כמה אני משלם", והיא ניתקה לי בפרצוף.
אלה היו דוגמאות של חוצפה טהורה. יש לי גם עשרות דוגמאות של רשלנות, והתנהלות ברדקיסטית, שאני לא אלאה אתכם בכולן, אבל תאמינו לי שנתקלתי. אני אתן דוגמא אחת, ואשלב אותה עם איך שכל הסיפור נגמר. בתקווה שהוא אכן נגמר, כי עם "הוט" אי אפשר לדעת, ואני באמת יוצא מנקודת הנחה ש*כל* מה שנציג של "הוט" אומר לי זה שקר טהור. אם במקרה הסיוט אכן נגמר, אז החלטתי ללכת על הפיצוי של חודשיים חינם, למרות שאני שונא להיות לקוח של "הוט", ולמרות שמגיע לי יותר מזה, כי אין באמת אלטרנטיבה. כמו שציינתי, בזק לא בא בחשבון.
שירות הלקוחות של "הוט"? אזרחי
קמבודיה סבלו פחות, תחת משטרו של פול פוט!
אז סיכמתי עם הנציגה שלהם שאני מקבל חודשיים חינם, ועובר למסלול של 2.5 מגה במחיר מבצע שנשמע לי בסדר. זהו, אפשר לשכוח סוף סוף מהבזיון הזה. אבל מה? עוברת תקופה ואני לא בדיוק גולש במהירות של 2.5 מגה. בהתחלה לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות ולא מיהרתי להתקשר, אבל אחרי שעברה כבר תקופה ממושכת, החלטתי להרים טלפון, ומה מסתבר? שהם פשוט לא עשו כלום. כלומר, נכון שדיברתי עם נציגה שלהם וסיכמתי איתה X,Y,Z. בפועל, הם לא שינו שום דבר לעומת המצב הקודם. נחמד, אה? הנציגה שדיברתי איתה הפעם כנראה עדיין הייתה עובדת חדשה, אז הם עוד לא הספיקו להפוך אותה לפרחה מפגרת וחוצפנית, אז היא סידרה את העניין. כמובן שכשרמזתי לה שגם על זה מגיע לי פיצוי, היא אמרה בנימוס שאין משהו שהיא יכולה לעשות, אבל בשלב הזה כל מה שרציתי זה לסיים את האינטראקציה עם חבורת האפסים הזאת, אז לא התווכחתי.
לסיכום, כל מי שקורא את זה, ויש לו איזושהי אלטרנטיבה - תבחרו בה! מתלבטים בין YES ל"הוט"? תבחרו YES! אני לא יודע איך הם, אבל "הוט" זה הכי גרוע שאפשר לדמיין. קו טלפון? רק דרך בזק! יש לכם קו טלפון של בזק ואתם מתלבטים בין אינטרנט כבלים ל-ADSL? לכו על ADSL. אם הפוסט הזה גרם לכם להחליט ש"הוט" זה לא בשבילכם, אנא הגיבו. זה ימלא אותי בתחושה חמימה ונעימה של פרפרים בבטן לדעת שמנעתי לקוח מהחברה המסריחה הזו.
| |
|