לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Rant


"מי שמזדיין בשירותים, סופו שיעשה פיפי במיטה" - ע' דוט-קום, אינטלקטואל והוגה דעות.

Avatarכינוי: 

בן: 38

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שיעור צילום


זוכרים שלפני לא יותר מדי שנים היינו משתמשים במצלמות פילם? היינו יכולים לצלם 30 תמונות, ואז היה צריך להחליף את הפילם, ללכת כל הדרך עד לחנות הצילום הקרובה, לשלם כסף, ללכת הביתה, ולחזור לחנות למחרת כדי לקבל את התמונות. בנות ה-17 שטופות ההורמונים שקוראות פה רק כדי להכניס אותי למיטה בטח אפילו לא זוכרות את התקופה ההיא, אבל היותר מבוגרים מבינכם בטח זוכרים. היום, לכל ילד בן 10 שנמצא מעל לקו העוני (ואולי גם להרבה כאלה שנמצאים מתחת, אם תיקחו בחשבון את הדרך המפגרת שבה קו העוני מוגדר בישראל) יש מצלמה דיגיטלית עם כרטיס זיכרון שמאפשר לשמור עליו את כל מאגר תמונות החיול של צה"ל. כולל זו של אבי בניהו. זה הרבה זיכרון, ממקיי?

ההתפתחות הטכנולוגית כמובן נושאת עימה המון יתרונות, אבל בדומה לאינטרנט, במקביל ליתרונות נולדו גם חוליים ותופעות בזויות, כמו למשל צ'ט רולט. המצלמות הדיגיטליות אמנם לא גרמו למיליוני גברים לצלם את עצמם מאוננים ולחלוק עם העולם, אבל עשתה משהו חמור לא פחות. היא גרמה לזילות במושג הצילום.
אנשים מצלמים היום הכל. החל מעצמם וחבריהם, בכל סיטואציה אפשרית, ועד למנות שהם מזמינים בבתי קפה. אתמול הייתי בפאב ביום הולדת של חבר, ואנשים שם צילמו את הקינוח שהם הזמינו. זאת הייתה עוגת שוקולד רגילה. ואני כבר לא מדבר על זה שהם צילמו את האנשים שהשתתפו בחגיגה עשרות פעמים, בזמן ששתיים-שלוש תמונות היו בהחלט מספיקות כדי לתעד את החוויה.

אנשים התמכרו לאביזר הדיגיטלי הקטן. תוסיפו לזה את ההתמכרות הקולקטיבית לפייסבוק ולכל עניין התיוגים, ותקבלו אובססיה לצילום. כל אחד חושב שהוא סוכנות רוייטרס. זה מעצבן אותי!

לא חייבים לצלם כל דבר! אני הולך לזעזע את עולמכם, כי אתם יודעים מה? לא חייבים אפילו לקחת מצלמה לכל חופשה או טיול. גם אם אתם טסים לחו"ל, לא תמיד חייבים לקחת מצלמה. זו לא המטרה של הנסיעה, והתמונות שלכם גם ככה לא מעניינות אחר כך אף אחד, כולל את עצמכם! וככל שעובר הזמן התמונות שלכן נהיות מעניינות פחות ופחות, בדיוק הפוך ממה שאתם בטח חושבים לעצמכם כשאתם מצלמים כל דבר (חשוב לתעד חוויות... מה אם בעוד 10 שנים אני ארצה להיזכר בחוויה הזאת? בעוד 10 שנים לא יהיה אכפת לכם, תאמינו לי). כשאני נוסע לחו"ל או לטיול, או יוצא לבילוי, אני עושה את זה כדי לחוות את הרגע. בשבוע הבא, ובעוד 10 שנים אם אני ארגיש שחסר לי משהו, אז אני אסע לחו"ל שוב, או אצא לבלות. אני לא אכנס לפייסבוק ואסתכל על התמונות שלי מלפני 10 שנים!

יש לי אלגוריתם מאוד פשוט שיאפשר לכם להפסיק להתנהג כמו ילדות בנות 14 ולהתבגר בכל הנוגע לצילום. לפני כל תמונה שאתם שוקלים לצלם, תשאלו את עצמכם - "האם הייתי מצלם את התמונה הזו אם הייתה לי מצלמת פילם?". אם התשובה היא 'לא', תנו לעצמכם כאפה ותניחו את המצלמה, מפגרים!
נכתב על ידי , 12/8/2010 20:15   בקטגוריות מחשבות ודעות, סרקזם, שחרור קיטור  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיף מכת בכורות, מלהיות לקוח של "הוט"


<לפני שאפתח, כמה מילים על מנת להקל על הלקוח הסקרן בחיפושיו בגוגל. התעלמו בבקשה>
הוט, חברת הוט, שירות לקוחות, אינטרנט, כבלים, טלפון, לווין, YES, הוט נגד YES, הוט או ADSL
<עכשיו אתם יכולים להמשיך לקרוא>



את הקטע הבא אני הולך להקדיש כדי לספר לכם על כמה מחוויותי בתור לקוח של החברה הכי מזוויעה בשוק הישראלי, אולי בכל השוק בעולם המערבי בכלל. ואולי לא רק המערבי.
אני לא מדבר רק על שוק הכבלים\לוויין\אינטרנט\טלפון - אלא בכלל. מעולם לא נתקלתי בחברה כל כך אטומה עם התנהלות כל כך בזיונית, באף תחום בו הייתה לי נגיעה אי פעם. "הוט" שברה בהפרש ניכר את כל שיאי החוצפה, הטימטום, והחובבנות העולמיים, והיא עשתה את זה על סטרואידים.

להיות לקוח של "הוט", זה ממש חלום בלהות!

אם נדמה לכם לרגע שאני היחיד שחושב ככה, תנסו לחשוב כמה חברות או תאגידים אתם מכירים שאשכרה גרמו למישהו לקנות כתובת דומיין ולהשקיע מזמנו היקר כדי לבנות אתר שכל תכליתו הוא הפצת השנאה אל אותה חברה. אני מדבר כמובן על IHateHot.com. לא, לא אני בניתי את האתר הזה. אבל בפוסט הזה אני מקווה לתרום את חלקי למחאה נגד חברת "הוט" הנוראית, אויב הצרכן הישראלי. המילה "אויב" אולי נשמעת קשה, אבל אני לא חושב שניתן להגזים בתאור עויינותה של חברת "הוט" לצרכן הישראלי. טוב, אולי ניתן. אם נניח הייתי אומר שהטכנאים שלה הם רוצחים סדרתיים זו כנראה הייתה הגזמה קלה.

לפני כשנה וחצי כשעברתי לגור בחיפה התחברתי לאינטרנט דרך הוט. אני לא צריך קו טלפון אז זה היה יותר זול מלהתחבר דרך בזק.
מלבד הניג'וסים הקבועים של שיחות בשעות לא נוחות והצעות לשדרג את מהירות הגלישה\להתחבר לכבלים\להוסיף קו טלפון הכל היה בסדר יחסית ל-80 ש"ח בחודש ששילמתי על הגלישה. הבלאגן התחיל כעבור שנה כשעברתי דירה. לא היה לי כח להתעסק עם סקרי שוק, אז הרמתי טלפון להוט, ציינתי שאני עובר דירה ושוקל להישאר איתם, ואני אשאר בתנאי שהם ישאירו לי את המבצע הקיים (מבצע "באנדל", מה שאומר שאני משלם להוט 80 ש"ח בחודש וזה מסדר לי אינטרנט 1.5 מגה, בלי שאני צריך לשלם בנפרד לספק). הם אמרו סבבה, אין בעיה, הכל טוב ויפה. הגיע טכנאי, וכולם היו שמחים בחלקם.

עדיף פטרייה בפות, משירות הלקוחות של "הוט"!

למען הכנות, אני לקוח לא אחראי. מה לעשות, ככה אני. יש לי הרבה דברים על הראש ואני שונא להתעסק עם כסף, אז לא שמתי לב שהמבצע שלי אוטוטו נגמר. אבל האם חברת "הוט" טרחה להגיד לי משהו כשביקשתי בפירוש 'אני רוצה להישאר, אבל בתנאי שאני אמשיך באותו מבצע'? לא, הם שיחקו אותה "ראש קטן". מה שנקרא, "שיטת מצליח". בואו נראה אם הוא יעלה על זה שאוטוטו נגמר לו המבצע, ואם לא אז נדפוק אותו בתחת, על פי התקנון כמובן.

אז עוברת לה חצי שנה, ואני לא שם לב שאני משלם פי 2 ממה שהנחתי, כי פתאום החיוב התפצל בין "הוט" לבין "בזק בינלאומי", וכל אחת בנפרד החלה לגבות סכום שהוא די קרוב ל-80 ש"ח שנהגתי לשלם בעבר. על אינטרנט של 1.5 מגה, שזה די בזיון בסטנדרט הטכנולוגיה הקיים היום.

להידפק בתחת עם מוט, זה הרבה יותר נעים מלהיות לקוח של "הוט"!

יום אחד אני מקבל טלפון מנציג של בזק בינלאומי שמציע לי לשדרג את מהירות הגלישה. פתאום חשדתי שמשהו לא כשורה, אז חשבתי, נו טוב, אם הוא כבר התקשר למה שאני לא אשאל אותו שאלה פשוטה - 'האם אני משלם לכם היום כסף? ואם כן, כמה?'. אז הוא אמר לי, והתחוור לי שעובדים עלי כבר קרוב לחצי שנה.
אני אמנם לקוח לא אחראי ואולי תמים, אבל כשתאגיד כלשהו דופק אותי, אני אעשה הכל, אבל הכל כדי לסחוט ממנו כל מה שרק אפשר, גם אם מדובר בסכומים שכלל לא שווים את המאמץ. עניין של עיקרון, ככה אני.
החלטתי שאני חייב לקבל פיצוי משתי החברות, כי שתיהן דפקו אותי כל אחת בדרכה שלה.

אם נחבר את תושבי שדרות ל"הוט", הקסאמים ייראו להם כמו סוכריות!

אז ככה זה עובד עם חברה נורמלית - להלן, בזק בינלאומי. תוך שיחת טלפון אחת, בלי אף צעקה, אני אומר להם במילים פשוטות - 'עבדתם עלי, במשך חצי שנה אני משלם יותר ממה שסיכמתי. ההתחייבות שלי נגמרה, אז אין לי שום סיבה להישאר בבזק בינלאומי, ואם אני לא אקבל פיצוי הולם אני מעוניין להתנתק מיידית'. מיד מעבירים אותי למחלקת "שימור לקוחות", הנציגה שלהם מציעה לי שדרוג ל-2.5 מגה, תמורת סכום הוגן, והחצי שנה הראשונה ב-25 ש"ח בחודש, כדי לפצות אותי. חישוב מהיר בראש מבהיר לי שזה בערך כל מה שהם חייבים לי, אז אני מסכים לעיסקה והכל טוב. 10 דקות של שיחה, מול חברה בעלת שירות לקוחות סביר.

ועכשיו הגיע תורה של "הוט", שבה ראיתי למעשה האחראית העיקרית לעוול שנעשה לי, כי החוזה שלי היה מולם בלבד, ומול בזק בינלאומי כלל לא הייתה לי כל אינטראקציה.
פה מתחיל להתגלות פרצופה האמיתי של חברת הכבלים של ישראל. פרחות מעבירות אותי לערסים וחוזר חלילה וכל אחד בתורו מודיע לי שהמבצע שלי נגמר, וזו אחריותי לבדוק את זה, ואין מה לעשות.
אבל אני לא מוותר, אני ממשיך לתבוע את שלי, ובאיזשהו שלב מתברר שהם אמורים לשלוח ללקוחות שלהם גלויה שמבשרת להם על סיום מבצע, אלא שבמקרה שלי הם שלחו אותה כלל לא לכתובת בה אני מסוגל לקבל דואר. מה לדעתכם אמורה לעשות חברה נורמלית במקרה שהיא מגלה שנוצר מצב כזה?
במקרה של הוט, פיצוי הוא מונח שלא ממש מופיע בלקסיקון. אז ביקשתי להתנתק.
כמובן שאחרי כמה ימים הם חזרו אלי עם הצעה של חודשיים חינם בתור פיצוי. עשיתי את החישוב וגיליתי שהם חייבים לי הרבה יותר מזה. הסברתי להם את זה בנימוס ואמרתי שאני עדיין רוצה להתנתק. הנציג שלהם חפר לי בטלפון במשך משהו כמו חצי שנה על כמה שאני לא בסדר, ושהוא לא יכול לתת לי יותר מחודשיים חינם. התעקשתי על ניתוק. בשלב הזה זה היה נטו עניין של עיקרון. למעשה, בלבי ידעתי שככל הנראה אני אאלץ להישאר ב"הוט", כי בזק זה פשוט הרבה פחות משתלם אם אתה לא רוצה קו טלפון כחלק מהחבילה וכל מה שאתה צריך זה חיבור פשוט לאינטרנט, כדי שתוכל לצפות בפורנו, ולעדכן את הבלוג שלך.

תושבי טהרן מעדיפים גזר דין של מלקות, רק לא להתחבר ל"הוט"!

אני יודע שאני נשמע כאן כמו לקוח די מציק, אבל תאמינו לי ש"הוט" עשתה הרבה כדי להוציא ממני את הישראלי המכוער.
אני לא רוצה להלאות אתכם בכל הפרטים, ואני גם לא זוכר את הכל, אבל הנה מקרה שקרה - באותה תקופה בה אני גיליתי שבמשך חצי שנה שילמתי יותר ממה שחשבתי, ולפני שהספקתי ליצור קשר עם "הוט" בנושא, מתקשר אלי נציג שלהם, בשעה לא נוחה, ומציע לי שוב שדרוגים ועניינים. אני ממש לא בקטע, אבל 'אם כבר התקשרת, תגיד לי בבקשה כמה אני משלם היום לחברה שלכם'. ניכר בקולו של הנציג שהוא מאוכזב שמאופציית מכירה הפכתי לעלוקה מבחינתו, אבל הוא מועיל בטובו לבדוק את העניין. כשאני מבין שהם אכן מרמים אותי, אני שואל לפשר העניין, ואז, שימו לב - הנציג החביב פשוט מנתק לי את השיחה בפרצוף. תאמינו לי שאפילו לא הרמתי עליו את הקול. הוא פשוט ראה שהוא לא הולך למכור לי שום דבר, אז הוא החליט לשים לזה סוף. איפה הכשירו את נציגי "השירות" האלה? בשבי החמאס?!

מחלות סופניות? חלקן בסל התרופות. עם "הוט", אין, ולא יהיה מה לעשות!

אגב, אם אתם חושבים שיתכן והניתוק נגרם כתוצאה מבעיה טכנית, כנראה שבנוסף לכל, "הוט" היא חברה בזיונית גם ברמה הטכנולוגית-תשתיתית, ולא הייתי ממליץ לכם להשתמש בשרותי הטלפון שלהם, כי דבר זהה קרה לי בהזדמנות אחרת, כשנציגה שלהם התקשרה לשווק לי משהו, והטיתי את השיחה לכיוון של "כמה אני משלם", והיא ניתקה לי בפרצוף.

אלה היו דוגמאות של חוצפה טהורה. יש לי גם עשרות דוגמאות של רשלנות, והתנהלות ברדקיסטית, שאני לא אלאה אתכם בכולן, אבל תאמינו לי שנתקלתי.
אני אתן דוגמא אחת, ואשלב אותה עם איך שכל הסיפור נגמר. בתקווה שהוא אכן נגמר, כי עם "הוט" אי אפשר לדעת, ואני באמת יוצא מנקודת הנחה ש*כל* מה שנציג של "הוט" אומר לי זה שקר טהור. אם במקרה הסיוט אכן נגמר, אז החלטתי ללכת על הפיצוי של חודשיים חינם, למרות שאני שונא להיות לקוח של "הוט", ולמרות שמגיע לי יותר מזה, כי אין באמת אלטרנטיבה. כמו שציינתי, בזק לא בא בחשבון.

שירות הלקוחות של "הוט"? אזרחי קמבודיה סבלו פחות, תחת משטרו של פול פוט!

אז סיכמתי עם הנציגה שלהם שאני מקבל חודשיים חינם, ועובר למסלול של 2.5 מגה במחיר מבצע שנשמע לי בסדר. זהו, אפשר לשכוח סוף סוף מהבזיון הזה.
אבל מה? עוברת תקופה ואני לא בדיוק גולש במהירות של 2.5 מגה. בהתחלה לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות ולא מיהרתי להתקשר, אבל אחרי שעברה כבר תקופה ממושכת, החלטתי להרים טלפון, ומה מסתבר? שהם פשוט לא עשו כלום. כלומר, נכון שדיברתי עם נציגה שלהם וסיכמתי איתה X,Y,Z. בפועל, הם לא שינו שום דבר לעומת המצב הקודם. נחמד, אה?
הנציגה שדיברתי איתה הפעם כנראה עדיין הייתה עובדת חדשה, אז הם עוד לא הספיקו להפוך אותה לפרחה מפגרת וחוצפנית, אז היא סידרה את העניין. כמובן שכשרמזתי לה שגם על זה מגיע לי פיצוי, היא אמרה בנימוס שאין משהו שהיא יכולה לעשות, אבל בשלב הזה כל מה שרציתי זה לסיים את האינטראקציה עם חבורת האפסים הזאת, אז לא התווכחתי.



לסיכום, כל מי שקורא את זה, ויש לו איזושהי אלטרנטיבה - תבחרו בה! מתלבטים בין YES ל"הוט"? תבחרו YES! אני לא יודע איך הם, אבל "הוט" זה הכי גרוע שאפשר לדמיין. קו טלפון? רק דרך בזק! יש לכם קו טלפון של בזק ואתם מתלבטים בין אינטרנט כבלים ל-ADSL? לכו על ADSL.
אם הפוסט הזה גרם לכם להחליט ש"הוט" זה לא בשבילכם, אנא הגיבו. זה ימלא אותי בתחושה חמימה ונעימה של פרפרים בבטן לדעת שמנעתי לקוח מהחברה המסריחה הזו.




נכתב על ידי , 13/7/2010 22:52   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העם החליט


כל מי שמסוגל להוציא את הראש מהתחת שלו ולו לרגע קצר, בוודאי מבחין ש"המטה לשחרור גלעד שליט" מזמן איבד את האחיזה הכי קלושה שעוד הייתה לו במציאות. מספיק לציין את התגובה האידיוטית שהם הנפיקו לנאום ראש הממשלה בו הוא סוף סוף אזר אומץ לומר שלא ניתן לדבר על "כל מחיר".

בתגובה לנאום המצויין, המטה השוטה שחרר את פיסת הטמטום הבאה: "השאלה האמיתית היא לא האם לשחרר מחבלים, אלא האם להרוג את גלעד". WTF?! איזה מין בולשיט זה? זו אמירה דבילית בכל כך הרבה מובנים שאפילו לא נעים לקרוא לה דמגוגיה כי דמגוגיה זה משהו הרבה יותר אצילי, הגיוני ומחובר למציאות.

לאחרונה ראיתי שהם הגו סלוגן חדש - "העם החליט - לשחרר את גלעד שליט".
אז מכיוון שיש בישראל ציבור גדול של אנשים שחושב שכל החלטה מדינית צריכה להתקבל על סמך רצונו הישיר של העם, החלטתי להגות כמה סיסמאות נוספות:

העם מוכן - מוחקים את טהרן!

העם בעד - מחסלים את אחמדינג'אד!

העם מבין - שולחים סוכני מוסד לסין!

העם יודע - פותחים במלחמה עם צפון קוריאה!

העם מאמין - מתפרקים מהגרעין!

לעם נמאס - עושים סולחה עם החמאס!

העם בקיא - ההירואין יוכרז כחוקי!



אם אתם עדיין מסוגלים להוציא את הראש מהתחת שלכם, אתם כנראה תבינו את האבסורד שבסיסמאות האלה. אם, לעומת זאת, כבר התמכרתם לריח של הפלוצים של עצמכם, הרגישו חופשי להשתמש בהן בצעדות ענק, ואולי תזכו בפגישה אישית עם ביבי...
נכתב על ידי , 9/7/2010 17:38   בקטגוריות מחשבות ודעות, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור, סרקזם  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
107,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעתודאי.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עתודאי.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)