לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקסוש=שליטה ואני ילדה שמכניסה את כולם איתי למיטה


החיים הטובים-כי הם שלי! בלוג המשך לבלוגי הקודם והממש מהמם!

כינוי:  אני שחושבת שסקס זה מהנה ולא לזונות!

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

כאן ל*נקע ביום שישי של חורףףףףףף


אז כאילו ממצבבבבב כולם בבית היום כי כאילו דההה יש כאלה ברקים שהפיטמה שלי רעדה!

אז ישבתי לי בבית חשבתי מה אני אעשה לעזאזל והגעתי למסכנה שאני אזמין מישו לזיון.

נכון תמיד אומרים חורף הכי כייף עם מישהו מתחת לפוך עם שוקו? אצלי זה לא ככה אצלי זה מתחת לפוך באנג באנג ביג דיקי ביג והשוקו זה אביזר שמורחים לי בפיטמושש ואצל יאנה זה בחורף עושים קיץ כי היא אוהבת קיץ אז היא עושה דווקא לחורף לובשת ביקיני הולכת ככה בבית עם הצלוליט והחימצוניאדה!

בקיצור התקשרתי לאריאלוש הוא עושה לי "אין לי כוח לבוא כי קר" כוסאמו מה קר?! אמרתי לו מתחממים... פוף שוקו הוא אמר שזה לא נשמע לו כמו סטוץ אז אמרתי לאאא השוקו עלי והפוף עלינווו והוא הבין ישר חיחי ילד חכם! יאנה אף פעם לא מבינה דברים כאלה אומרים לה פוף ושוקו היא ישר חושבת שזה איזה שפת קודים היא תמיד חושבת שהכל שפת קודים כשזה נשמע לה מוזר.

פעם אחת הלכנו לקניונוש קנינו חצאית צהובה כי באופנה דה אז אמרתי לה איזה יפה זה יהיה עם נעליים ורודות אז היא עשתה פרצוף כזה של "הבנתי" והשתינה בתא הלבשה.

אני מחכה עכשיו לאריאלוש כבר 10 ומשו לא מבינה ממש שעון ויש לי את העגול עם המספרים ואין עלי עדשות כחולות אני עכשיו עם העיניים הכחולות הטבעיות שלי ואני לא רואה כלוםם

 

שבוע שעבר באה אלינו לכיתה ילדה חדשה קוראים לה סאמיחה היא אמרה שהיא מצרפת יש עליה כפייה והיא מדברת כל הזמן בערבית...אז חשבנו אין מצב צרפת שאלנו אותה איסקיוז מואה? והיא אמרה סאבאחן חןןן ישר הבנו ערביה! אז שאלנו אותה שוב למה היא אמרה שהיא מצרפת אז היא אמרה שהיא התכוונה לצפתתת אבא שלה רופא נשים אז הם עברו לסביונים...הוא פרופסור כוס ממש עשירים הוא רשם ספר בשם "ויגינה אסתטית" זה פרוש מערבית.

 

אתמול הלכתי עם ההורים למסעדה לחגוג לאבא שלי יומולדת ואני חייבת להגיד שהיה ממש טואובב אני הזמנתי את יאנה כי משעמם שמה כולם זקנים אז התלבשנו כזה מכובד עם שמלת מיני כזאת סטרפלז ומחשוף טיפה שקנינו ביחד אותו דבר כזה אצלי סגול אצלה ירקרק חציל לא מבושל.

אישתו הכושית של אבא הרימה כוסית אמרה "את כבדה בת זונה" והחזירה אותה למקום...היא לא היתה כזאת כוסית היתי נותנת לה 8

היה שמה מלצר רוסי חמוד אז התחלנו להשתעשע כל פעם שהוא בא הראנו לו פיטמה בתורות חחחחחחחחחחח הוא מזה נבהל הומוו אולי בגלל הפירס המאולתר ששל יאנה לא דעת וואט אוורררררררר

 

טוב יאללה אני זזה לקרוא GO דרך אגבב לכל המעריצים מהפוסט הקודם סורי שאני לא מעדכנת פשוט יש לי חיים זאת בעיה....אני כל הזמן בקניון סביונים אם אתם מחפשים אותי...יש שמה גם את נינט טייב הרבה פעמים אז תבואו תהיו מעריצים גם שלה...אבל שלי יותר חיחעיעיחי

 

ביוש אוהבת אתכם מקווה אריאלוש בדרך בן זונה

 


ניקול ריצ'י ופאריס החמודות3>

 

נכתב על ידי אני שחושבת שסקס זה מהנה ולא לזונות! , 27/2/2009 22:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני שחושבת שסקס זה מהנה ולא לזונות! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני שחושבת שסקס זה מהנה ולא לזונות! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)