לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

זמן טוב לסקס


 

עכשיו שהבית ריק, הבטן מלאה מרק כתום וחם לי, זה זמן נפלא לכתוב את האהבה הגופנית שלנו.

 

הגוף שלו אוהב את הגוף שלי.

אנחנו הפוכים ממה שאנחנו אוהבים בשני, אבל הגוף שלנו לא חושב ככה

אז אני מאמצת את נקודות החן שלו ושמה לי כאלה עלי

הוא מאמץ את העיגולים השחורים שלי מסביב לעיניים ולא ישן כדי להראות כמוני.

שנינו מגדלים בטן קטנה בלי הסברים הגיוניים, והבטן הזו נעמדת עכשיו בינינו בחיבוק, במיטה.

 

שנינו צריכים סקס כל יום.

זה לא נורמאלי (ככה הוא אומר) ולכן אנחנו מתאפקים

אבל האיפוק לא מחזיק מעמד יותר מדי זמן.

אנחנו זקוקים להיות מחוברים לגמרי, ורק סקס נותן את זה.

התענוג הוא שיש בונוס אורגזמתי נפלא, כמה פעמים ברצף,

כי שנינו חווים אורגזמה אנרגטית, כזו שמאפשרת להמשיך עוד ועוד ועוד בלי לגמור.

 

אז זה הולך ככה -

אחרי 10 בערב, אנחנו מושכים את הזמן עד 11 כדי ללכת לישון בשעה "נורמאלית"

הוא מסתכל עלי ואומר - הולכים לישון

אני מסתכלת עליו ואומרת - בטח.

אנחנו רק שוכבים בחצי כפית והגוף מתחיל לדבר.

היד שלי הולכת למבושיו

היד שלו מלטפת לי את הגב בנקודה החמה

ואנחנו מביטים בעיניים וחוזרים על המילה לישון בכוונה רבה.

הזין שלו מדבר עם היד שלי, והיד שלי שואלת - אתה רוצה?

הזין מתלהב בנענועים נסערים ומבקש עוד,

והאיש אומר שהוא לא זה שמחליט.

היד שלו עוברת קדימה, שואלת בצמא אם יש נווה מדבר בסביבה

והכוס שלי מלאה בנווה כלשהו, מתעלמת מהעייפות שלי.

בלי להבין, כנראה מתוך שינה, אחרת אין הסברים -

אני עליו, או הוא עלי, או כל מצב מחובר אחר

והגוף שלנו עושה מה שמתחשק לו

אנחנו ממילא ישנים.

 

כשישנים האורגזמות הכי טובות באות

כי הגוף לא באמת רוצה לגמור, הוא רוצה רק להשתעשע

ואנחנו לא באמת רוצים לגמור אלא רק לישון

אז יש מגע שנמשך לנצח, גלים של עונג חולפים בגוף

ממש כמו בים - אחרי כל 7 גלים רגילים יש אחד חזק

ובשלב כלשהו או שנמאס או שהגוף שלו גומר לגמרי

ואז הולכים לישון.

 

למחרת שואלים את עצמנו למה כבר שבוע אין סקס

ומבטיחים ללכת לישון הלילה, באמת.

 

 

נכתב על ידי , 16/10/2008 13:27   בקטגוריות אהבה... תשוקה... זוגיות, סקס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)