לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

בוקר חדש


 

כל מיני תחושות מציפות אותי, כאלה שאני לא אוהבת להרגיש.

היה לי חלום בלילה על כל מיני חלומות מעורבבים -

חלמתי על מקום שאני שותפה להקמה שלו, שיש בו דברים שכבר הקמנו בחלומות קודמים. יש שם גן ילדים, אני רק מבקרת ומתרשמת בזמן שהם באיזו פעילות. אחר כך יש עבודה בגינה, אנחנו מזיזים כל מיני דברים, ממלאים גומות, ובא אדם שאחראי על המקום (אני מכירה אותו אבל לא זוכרת כרגע מי זה) ואומר שעשינו הכל לא כמו שצריך, שיותר טוב לשבת ולשמוע מה צריך לעשות ואז לעבוד. בזמן שהוא מדבר אני מזיזה עץ בננה מהמקום ששתלו אותו, רק שהעץ הזה נמצא 5 מטר ממני ואני עושה את זה בלי שהאיש שמדבר מרגיש - זה מאחוריו, ואז אני מפסיקה וחושבת שאולי דוקא העץ הזה כן שתול במקום. אני שואלת אותו אבל הוא לא עונה.

אני רוצה לצאת מחצר הבנין אבל אני לא יוצאת מהיציאה הרגילה (לא זוכרת אם סגור או שסתם החלטתי לצאת מדרך אחרת). אני מטפסת על הגג ומגיעה לקצה, רואה שאפשר להתלות על קצה הקיר ולזוז הצידה בעזרת הידיים עד הקיר הבא ועושה את זה בקלות. מגיעה לקיר נוסף שיש לו מין מדרגה כזו שאפשר ללכת עליה ולא רק להתלות, ואחרי זה יש עוד קיר שנתלים עליו ומגיעים לקטע גג שבניתי פעם, כנראה בחלום אחר. אני עוברת לגגון הזה שנמוך יותר מהגג הגדול, יושבת עליו, ויודרת דרך מעקה שיוצר מדרגה נוספת ומגיעה בעדינות למטה אל מחוץ לכל המבנה הזה. יש שם שלושה חיילים שמשחקים, הם צוחקים משהו על זה שנשים צעירות לא עושות דברים כאלה, ואני עונה שאני יכולה להיות אמא שלהם. הם צוחקים והולכים ואני חושבת על כל הקמטים שכבר יש לי ועל העובדה שאני לא באמת נראית צעירה כזו, אבל זה נחמד לשמוע.

יורדת מהגגון ולמטה יש חדר, אני נכנסת אליו ומתארגנת, כאילו באתי לסדר את המקום. ה X נכנס עם מישהי והילד שלה, מתחיל להסביר לה מה עושים עם כל מכשיר שצריך. הוא מחובר למכשיר אינהלציה והולך עם המסיכה לכל מקום כאילו זה דבר רגיל ונורמאלי. אני שואלת אותו בנימוס מה שלומו והוא אומר שהכל בסדר. הילד הולך איתי לצד השני של החדר ומסתכל מה אני עושה - אני מסדרת דברים של תינוקות (חיתולים או משהו כזה, לבנים) בתוך הארון למעלה.

 

חלום ממש מוזר. מה שעוד יותר מוזר זה התחושות שלי כשה X מופיע חלום - בדיוק כמו התחושות שהיו פעם.

הזוגי אמר לי בעבר שכל חלום כזה זורק משהו החוצה, ואני בכלל לא מבינה מה הוא הגיע לי לחלומות.

 

אתמול אחי דיבר איתי, אמר כל מיני דברים שהתרוצצו לי בראש. אני מניחה שחלק מעניין הבית והסידור שייך לזה כי דיברנו על הבית והבניה שלו. אמר כמה דברים אישיים על הגירושים ועניתי לו על שלי, ובטח זה מה שערבב את החלום עם ה X. אני ממש לא צריכה את החלומות האלו, זה גורם לי לקום עם תחושות לא נוחות ולוקח לי זמן להבין מאיפה הן באות.

 

טוב, מספיק להבוקר, כי היה לי רעיון על אנרגיות ואני חייבת לכתוב את זה. נזכרתי עכשיו אחרי שהוצאתי את הזבל החוצה. טוב שיש לאן להוציא את הדברים המיותרים. ממש כמו אתר אגורה...

 

 

נכתב על ידי , 19/10/2008 08:01   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)