לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

מתוך חוסר הראיה


 

מחפשת את הראיה השניה

זו שמשרתת אותי שנים רבות

אבל נעלמה בראיה הישנה

 

מילים ברורות בתוך עולם מטושטש

מחפשת נוכחות ומרגישה מתוך הכרח

את הנוכחות המקיפה אותי

רגילה אליה, לא מתייחסת.

השמיעה מיד מצייתת לחוקים

צפצופים נובעים ממקורות לא ידועים

המוח מתעתע, תאים ישנים רוקדים

צוחקים עלי במילים יבשות

את והחלומות שלך, האשליות שלך

את והעולם שיצרת, זה שלא קיים

 

אני פונה לעולם שלא קיים בתודעת האחרים

זה שאני נמצאת בו רוב חיי

אני פונה לאנשים שלא קיימים במוחם של הישנם

אני שואלת את אהבתם רק לרגע

רוצה להרגיש את מה שהלך לאיבוד בעולם הנוכחי, המכאיב

מבקשת נחמה קלה בתוך חיבוק וירטואלי / אנרגטי

בורחת לשם כאילו חיי אינם שם אלא כאן

נמצאת שם כאילו איני קיימת כאן אלא רק שם.

 

העולם של הראיה המטושטשת אינו אמיתי

או שהוא אמיתי לגמרי ואני מסכימה להיות בו

להיות משוגעת על כל הראש

להיות אני אחרת ממה שאני

להיות תלושה מהמציאות, לראות עולם אחר

לראות עולם שרק אני רואה

להסכים לוותר על השפיות, על היציבות

להסכים לעצום עיניים וללכת בטוחה מעל התהום

על גשר בלתי נראה יציב וחזק

על מציאות קיימת שקופה לחלוטין

שרק בראייה שלי אני יכולה לראות אותה, לחיות אותה.

 

אני מדברת לעצמי

אין יותר קולות שמבקשת להיות אותם, אותי

אני שואלת את עצמי ועצמי עונה לי, אני לא מכנה אותי

אני לא מוצאת מלאכים שומרים בכל פינה

אני מלאך בפני עצמי, רואה הכל ולא כלום

עולם אחר נמצא לי בראש, עולם תזזיתי ללא מנוחה

ובתוכו מציאות של ישיבה על המקום כדי להתייצב

אי אפשר לחיות בתוך העולם ההוא וגם לזוז

אי אפשר לחיות בתוך העולם הזה ולהסכים לראייה ההיא.

 

אני בשני עולמות מסוכסכים ביניהם

הרופאים לא יודעים מה יש לי

אני יודעת מה אין לי

אין לי יציבות

הראיה משקפת את חוסר היציבות הממשי

ורק לאלוהים פתרונים

למה אני צריכה את הכפילות הזו.

אולי הוא יגלה לי בשביל מה כל זה.

 

אולי סוף סוף הכל יתייצב כבר.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/11/2008 15:29   בקטגוריות בריאות יחסית, החיים שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)