לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

לסגור שנה


 

הפוסט האחרון לשנה הזו.

עכשיו זמנים קשים יחסית, אז השנה כולה מושפעת מהעכשיו הזה.

אני מקווה שהדלת שנסגרת על 2008 מאפשרת לפתוח דלת חדשה ואופטימית לשנה הבאה.

ספירת שנה לפי הלוח העברי כוללת בעיקר את ימי ההולדת, את החגים, את השמחות.

ספירת הימים לפי לוח השנה הנוצרי היא הספירה העסקית, הפגישות נרשמות ביומן השנתי, המעקבים וכל השאר.

 

מכיוון שנסגרת שנה של 8, אני מקווה שכל מה שהיה בה ישאר בעבר

נפתחו תיבות שהיה עדיף שישארו סגורות, ולכן בסגירת השנה אני מקווה שיסגרו ודי.

 

מכיוון שנפתחת שנה של 9, אני מקווה שכל מה שיהיה בה ימלא אושר וטוב

אני מקווה שכל הדברים החומריים יצליחו השנה יותר מבעבר,

שהפגישות עם רופאים ודומיהם יתמעטו למינימום שגרתי,

שכל מה שרושמים בלוח הזמנים לפי שנת 2009 יהיה בכיוון החיובי.

 

יוצרת תמונות בתודעה, כאלו שמחייכות אותי, ומקווה שהשנה תגשים אותן אחת לאחת.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/12/2008 08:25   בקטגוריות הגיגים אישיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)