לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

איך שנה מתחילה


 

תוך כמה ימים קורים המון דברים -

 

זכינו ב 2079 ש"ח במפעל הפיס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סוף סוף אני מתחילה להרגיש מה זה לזכות :-) איזה כיף!!!!!

 

היינו בביקורים רפואיים אצל רופאים בשבילו. המסקנה - הוא בריא.

קצת מעצבן לשמוע מסקנה כזו, אבל בחשיבה שניה - אולי זה הכיוון

לחשוב בריאות (כי הרופאים לא יודעים איך להגדיר את מה שיש לו)

לפעול לפי קו החשיבה הזה בענייני אוכל (לאכול מה שעושה כיף)

להתחיל פעילות גופנית מתי שאפשר, יותר מהליכה רגילה בזמן העבודה.

 

בדיקות שלי חזרו עם ממצא לא משמעותי, מחפשת משמעות אצל יודעי דבר.

בינתיים יש שיפור יחסי, אני מגלה אותו בעיקר בטאי-צ'י.

 

טאי-צ'י - היתה שיחה עם מישהו שאמר שהוא מצטער אבל כנראה צדקתי

אכן היתה חרושת שמועות מגעילה ביחס אלי לאורך שנתיים

אכן זה גרם לי לעיכובים וכל מיני דברים אחרים מגעילים

זה עצבן אותי ברמות שלא כדאי אפילו למדוד, הולכת לכסח אותם.

אבל אני מתאפקת שבועיים, כדי להרגע ולהיות הגיונית יחסית. נראה.

בינתיים הוסכם שאני מתקדמת בשלבים, נראה איך זה יתקיים.

 

שיחה מעמיקה עם הזוגי פתרה בעיה שסחבתי איתי כבר שנים

מדריכים ותקשור וקשרים ישנים שאין בהם צורך יותר.

אמר לי להגיד להם תודה ולשלוח אותם לדרכם

אמרתי להם תודה ושלחתי אותם לדרכם

לא הבנתי איך לא הבנתי את זה קודם.

עכשיו יש שניים חדשים, הרבה יותר נעים ונחמד.

האמונה מתחילה להצטבר מחדש.

 

הבנתי שאני הולכת נגדי בעניין הגופני. הולכת ללכת בעדי

זה רק לוקח קצת זמן, אבל ממש עוד מעט אני חוזרת לטפל בעצמי כמו שצריך.

 

ענייני הפטנט התקדמו קצת ונעצרו קצת, היום טלפונים להתקדם שוב.

עניני עבודה אחרים מתחילים להתפתח, כסף מתחיל לזרום פנימה.

 

מצאתי עו"ד שתטפל ב X ובשטויות שלו.

איך אמרה - שכרתי אותה כמגן ביני לבינו, 5 שנים אחרי הגירושין.

ממש מטופש. מי צריך את זה בכלל.

 

הכל בשבועיים האחרונים. ממש שינוי, אוהבת את זה, מתחילה להרגיש את החיים מחדש.

 

שנת 2009 החליפה את הקודמת, נותנת המון תקווה.

2009 זה 11, זה מספר שעושה לי טוב. אולי יש משהו בנומרולוגיה הזו...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/1/2009 09:16   בקטגוריות החיים שלי, העולם סביבי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)