לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

40 דברים


 

20 דברים טובים עלי

1. אני מוכשרת. יוצרת בכשרון יוצא דופן.

2. אני אמא טובה

3. אני אוהבת להעניק לאנשים מהטוב שלי

4. אני מורה מצויינת למה שאני מלמדת.

5. אני יודעת הרבה. לומדת ללא הפסקה. חכמה.

6. יש לי חוש הומור מתוחכם ביותר.

7. אני יכולה לראות את הדברים מוכנים כאשר הם עוד רק בשלב התיאוריה.

8. אני מרפאה טובה.

9. אני מסוגלת ללמוד דברים חדשים במהירות וביעילות.

10. אני מסוגלת להרים פרוייקטים שאני מאמינה בהם בהצלחה.

11. יש לי רעיונות יצירתיים ביותר, פטנטים.

12. אני אוהבת סקס, כנראה שגם טובה בזה.

13. אני הולכת כמו סוסה אצילה... גמישה ונראית טוב.

14. אני חולקת את הידע שלי עם אחרים ברצון.

15. אכפת לי מאנשים.

16. אני משתדלת לתקן את מה שאפשר. לא מוותרת, מוצאת אופטימיות שהאופטימיות תחזור.

17. אני אוהבת שלום אבל מסוגלת להלחם כשיש צורך, כשמרגישה שהצדק לצידי.

18. אני בשלנית טובה

19. אני טובה בארגון וניהול, נותנת עצות נכונות.

20. אני יודעת לפנק.

 

20 דברים שליליים עלי

1. אני לא מפרגנת לעצמי

2. אני עקשנית מתוך חוסר הקשבה.

3. הכעס שלי משתק את ההגיון שבי. מפחיד.

4. אני לא אוהבת לנקות את הבית.

5. אני יכולה להסחף לתוך דברים חסרי חשיבות ולשכוח לצאת משם (התמכרות יחסית).

6. אני לא יודעת אם אני בחלום או בחיים, מתקשה לבחור איפה לחיות היום.

7. אני מונעת רגש ורק אחר כך הגיון.

8. קשה לי לסלוח, עוד יותר קשה לי לשכוח.

9. אני נפגעת בקלות.

10. אני שוכחת המון.

11. אני בלגניסטית.

12. אני תמימה.

13. אני לא אוהבת לעשות דברים שאני לא אוהבת, מצליחה להתחמק.

14. אני נתקפת פחד מול אפשרות של כשלון.

15. אני מפחדת (עדיין) מה X, או שאלו שאריות רפלקסיביות. לא חשוב מה זה - עדיין שם.

16. אני מפתחת דברים ולא לוקחת אותם קדימה.

17. אני ביקורתית כלפי ומשתקת אותי בביקורת הזו.

18. איבדתי את האופטימיות מזה זמן מה.

19. אני לא שומרת על קשרים חבריים.

20. אני נודניקית לפעמים.

 

נכתב על ידי , 19/1/2009 17:37   בקטגוריות החיים שלי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)