לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

היכולת לאהוב


מה אני רוצה מהעולם?

אני רוצה שיאהבו אותי כמו שאני חושבת שצריך לאהוב אותי

ומי שלא אוהב אותי בדרכי נתקל בקושי

אני משדרת אי שביעות רצון

אני מרגישה שמשהו לא בסדר

אני רוצה אחרת אבל לא יודעת איך להגיד

כי הם אוהבים אותי בדרך שלהם

והיא פוגעת בי ולא אוהבת.

 

ממש כמו האלרגיה שלי

תגובתיות היתר המנוולת הזו

שלוקחת את שארית החשיבה ההגיונית

מצפה אותה בפריחה וקוצר נשימה

ומשכיחה ממני את העיקר

שאם אוהבים אותי

אז לא משנה איך אומרים לי את זה

העיקר להבין את הכוונה מאחורי המילים.

 

נפגעתי כל-כך קשה כי שייכתי אהבה

למקום שהיה נטול אהבה.

חשבתי שאם אני נותנת סיכוי לאהוב אותי אחרת

אז אני נפגעת כמו שנפגעתי לאורך חיי.

זה יכול לקרות, אבל יש יותר סיכוי

שאתן לאנשים צ'אנס לאהוב אותי

כמו שהם מסוגלים

ולא כמו שאני חושבת שאני ראויה.

 

זה יכול להיות פשוט

אם לא אעביר ביקורת על האהבה שלהם

אם אקבל את מה שהם מסוגלים לתת

כמקסימום שלהם

ולא בהשוואה אלי.

 

זה יכול להיות פשוט

אם אצא מהמילכוד העצמי שלי

שרוצה שכולם יהיו טובים אלי

שהעולם יהיה לשם שינוי כמו שאני מבינה

ולא כמו שקורה כל הזמן

שפה אחרת שלוקח לי זמן לקלוט, לתרגם ואז להבין.

 

זה יכול להיות אפשרי

אם אני אזכור את מה שכתבתי כאן

גם ברגעים שהרגש משתלט

ומשכיח ממני את כל ההגיון.

 

(נכתב לאחר שהשגתי את מה שאני רודפת אחריו כבר כמה שנים, ולא מרגישה שום סיפוק שהשגתי אותו).

 

נכתב על ידי , 1/2/2009 22:31   בקטגוריות הגיגים אישיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)