לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

שוב בלונים, 49 במספר




הריבוע הזה מחייך אלי, מוסיף עוד בלון אדום בכל שנה שעוברת.

אני מאחלת לעצמי שנה הרבה יותר טובה מהקודמת

כי מגיע לי סוף סוף לחייך בלי הפסקה.

הרי אני מתחילה את שנתי החמישים בעולם וזה לא מצחיק בכלל

אפילו יכול היה להיות רציני נורא, אם הייתי אדם רציני שכזה,

לשמחתי ההומור פלש לחיי

יחד עם הבלונד הישן הזכור לטובה,

עם זוגי מדהים

ובנים משגעים.

 

יום הולדת שמח לי :)))

 

 

 

נכתב על ידי , 11/10/2009 15:44   בקטגוריות החיים שלי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)