לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

השיטה שלי / השיטה של עצמה / שיטה וזהו...


מצאתי דרך לטפל בדברים ולפוגג אותם.

אני מחפשת דרך להגדיר את השיטה הזו ולא מוצאת וזה תירוץ נפלא לקפאון הכללי.

חזרתי לכאן כדי לנסות להגדיר את הדברים לעצמי ולקהל אנונימי, אם אגיע למשהו תידרש הצבעה...

 

מה שאני יודעת במילים שלי:

להסתכל על החיים

לראות את התמונה הכוללת,

לזהות את נקודת התורפה

לאזן אותה

להמשיך הלאה

 

עכשיו במילים של כולם:

יש לך בעיה בחיים

נמצא את המקור

נטפל בו ונאזן אותו

נמשיך הלאה עם התמקדות באיזון הבעיה.

 

יותר ספציפי -

יש לך דיסלקציה (בעיות שינה, פחד קהל, פחדים בכלל, טראומות, חוסר מיקוד זמני או קבוע ועוד ועוד).

נמצא את נקודת התורפה

נטפל בה ונחזק

תמשיך עם הדיסלקציה אבל ביכולות חדשות.

 

אני לא מתיימרת לתקן את הקיים או לבטל את המציאות,

אני כן מחזירה את המצב הבריא לכלל אפשרות אמיתית.

 

איך זה הולך -

שיחה + אבחון בשיחה ומבחן שרירים (אייפק) + טיפול אנרגטי קצר תוך כדי הטיפול.

 

כמה טיפולים -

ברוב המקרים טיפול אחד מתחיל את השינוי, לעיתים יש צורך בעוד טיפול או שניים.

 

כמה עולה:

עד היום 250 ש"ח, מהיום מחיר טיפול ראשון יעלה וההמשך זול יותר. עוד לא הוחלט באופן סופי.

 

נכתב על ידי , 14/6/2010 16:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)