לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

עין הרע


 

מרוב שנמאס כבר, שאלתי לקוחה שעוסקת בכל מיני קבלה וכאלה - "למה". היא שאלה את הרב וחזרה עם תשובות קצרות.

הסיבות שהוא מצא די דומות למציאות,

הפתרונות מעניינים, די רחוקים מהפתרונות שאני הייתי נעזרת בהם.

מי שבקטע של הסרת עין הרע יכול להרגיש בטוח, שהנה נמצא הפתרון לכל, ואני מסתכלת ותוהה מה בדיוק קורה כאן.

 

לפי דבריו, הזוגי שלי הוא האדם הכי נפלא בעולם בשבילי, אבל גרושתו ואמא שלה קשורות לחרא המרוכז שניתך עליו כבר זמן.

מאחר והוא הכי נפלא בשבילי, אני זקוקה לו במצב טוב (שימושי וידידותי לסביבה) אבל כרגע יש יותר מדי ריכוזיות שלילית שצריך להעיף לכל הרוחות, כי זה משפיע גם עלי. בקיצור - לנקנק את הצורה לנשים המעצבנות הקשורות לחייו בעבר (ואם אהיה גזענית ממש - הצד המרוקאי המרושע מנסה להפיל חללים).

 

זה נחמד שיש את מי להאשים, למצוא סיבה לכל החיים הקשים שעוברים עלינו בשני האחרונות, ובעיקר - לגרום לזה להפסיק ולתת לנורמאליות והחיוביות להכנס לחיים. אלא שהרב מציע פתרונות יקרים למדי (אני לא מבינה את זה, אם אדם במצוקה יש לשער שאין לו כסף, ויחד עם זה יש לשער שהוא יעשה הכל כדי לצאת מהמלכודת, אז למה לנצל ולעשוק?), ואני חוזרת להתבונן ביכולות שיש לזוגי שלי, לאלו שהוא טוען שיש לי, ולא מבינה למה עירקית קטנה (שוב סליחה על הגזענות) מקבלת כזה כוח להציק.

 

אז מה בינתיים?

הרב המליץ על פדיון נפש כפול הרבה (יקר, מאמי, יקר), וקמיע מיוחד.

התבוננו בקמיעות שיש לו (הוא יודע להכין כל מיני עיצובים לתכשיטים בעלי עוצמה). יש לו אחד כזה, ומתברר ששנינו חשבנו בדיוק עליו לצורך העניין, ורק היה צורך לחבר לתכשיט את האנרגיה המיוחדת שלו יחד עם התכונות שאני יודעת לשלב, והנה הוא שלם.

 

עכשיו מה עושים עם פדיון הנפש הזה? אותי זה מעצבן, אני מאמינה שיש פתרונות אחרים לבעיות אותן העלה. אני עובדת על זה.

 

לגבי זה איבחון מעולה, הדרך לתיקון יכולה להיות כל דרך שתעבוד, כי ברגע שיודעים מה הבעיה אז אפשר להתחיל לתקן אותה.

ממש כמו אצל רופא שמוצא את הסיבה לבעיה, ולא תמיד הפתרון שלו הוא זה שנותן תשובה.

אני לא אוהבת פתרונות של רבנים (גם לא של רופאים).

 

 

נכתב על ידי , 16/6/2010 14:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)