לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

להפרות את הדיכאון


דברים נגמרים וזה מדכא אותי

החלטתי לראות את הדברים שמתחילים, הרי החיים נמשכים ואין סוף בלי התחלה, אז לשם התחלה אני שוקעת בדיכאון היומי ומרחמת על עצמי כי הכל נגמר, מטערת שלא פעלתי יותר נכון בעבר.

בבת אחת בחודש אחד איבדתי מקום עבודה עם קשרי לקוחות שהיו משעשעים ברמה החברתית הוירטואלית,

נגמרה תקופה של חינוך ילדים ומסגרת שליוותה אותי לאורך שנים רבות,

אני עוברת מקום ושוב העניין של להכיר הכל מחדש, לא שהיו כאן קשרים מי יודע מה, אבל זה תמיד יותר מכלום.

 

האופטימי -

הכל נגמר כדי להתחיל חדש נקי.

משפט אופטימי לקינוח זה טוב בשביל להכין ארוחת צהרים עם אנרגיות טובות (ובלי לשפוך את המלח של הדמעות פנימה בטעות, מלח לא טוב לבריאות).

 

מה הלאה?

מקום חדש לגור בו

למצוא פרנסה חדשה

מסגרת חדשה לצעיר ולימודים חדשים לגדול (האמצעי בצבא, שגרה מבורכת...).

כסף חדש

חיוך תמידי

לחזור לחיות.

סוג של תפילה, לא?

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2010 11:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)