לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

לילה של בוקר


 

היו רעמים שחבל על הזמן, אז התעוררתי.

המרפסת מוצפת, המים מאיימים לפרוץ הביתה

מה שמביא אותי לצאת כמעט במערומי עם מטריה ומקל

ולפתוח את הסתימה בצינור.

זה כמובן מעיר אותי לחלוטין, וכבר שעתיים שאני בוהה במסך

מתגעגעת לחצי שלי,

כותבת לו כל מיני שטויות בכל מעביר מסרים אפשרי

ועכשיו התעייפתי מספיק כדי ללכת לישון

אבל הבוקר כבר כמעט כאן.

שבת מוזרה ביותר מתחילה

ואני מתגעגעת  כל-כך, שלא מצליחה לעשות כלום.

הולך ונעשה קשה יותר ויותר להיות בלעדיו.

נכתב על ידי , 25/12/2004 06:55  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)