לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

שבת בצהרים


 

שבת בלעדיו היא שבת הזוייה לחלוטין.

אני מוצאת את עצמי יותר מדי ליד המחשב, מחכה שיחזור ויוכל לדבר איתי, מחכה שיהיה לבד. בקיצור - מהבוקר מחכה לאחר הצהרים. מוצאת שיש לי המון מה לעשות, ולא עושה שום דבר. הכנתי אוכל, ניקיתי את המטבח משאריות אתמול והיום, הכל פנוי למרק השעועית שאכין עוד מעט, ולעוגת הגזר שהוצאתי מהבלוג של skin, ואני - בכלל לא אוהבת לעבוד במטבח, אבל כרגע זו חובה הכרחית, ואת כל זאר הזכויות אני לא מנצלת. יותר מהכל רוצה שהוא יהיה פה, אבל אז מגיע אבסורד נוסף - יכולה לעשות הכל כשהוא איתי, ויותר מהכל רוצה להיות איתו, אז לא מגיעים להרבה יותר מעוד ועוד סקס, או חובות לימודיות אחרות שהתחייבנו אליהן.

שעות צהרים של שבת נוספת בלעדיו.

 

 

 

נכתב על ידי , 25/12/2004 13:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)