לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל


כינוי: 

בת: 63



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

המשפחה מתעלמת


עד היום, כמה שנים אחרי גירושים מכוערים ביותר, עדיין אנשים רבים במשפחה לא מבינים למה התגרשתי, הם חושבים שהוא ממש נחמד ואני - משהו לא בסדר איתי.

איך זה יכול להיות?

כשעזב בהפגנתיות את הבית, הלך לסיבוב משפחתי וסיפר לכולם שאני זרקתי אותו, השמיץ אותי ושיקר בגדול. אף אחד מהם לא טרח להתקשר אלי ולבדוק מה נכון ומה לא, אף אחד גם לא טרח לשאול אם אני צריכה עזרה או משהו כזה.

אותם שקרים הופצו גם בין כל החברים, וכך לא נשאר אפילו חבר אחד בקשר איתי.

 

נו, שאני אמשיך לסמוך על משפחה וחברים?

 

כן, עכשיו אני עובדת על זה, על לסמוך עליהם, ואולי אפילו לספר פעם את האמת שהם לא טורחים לברר, סתם כדי לעשות לי טוב, וכדי להביך אותם שיהיה להם קצת מהלא נעים שהיה לי לאורך שנות אכזבה.

 

נכתב על ידי , 8/10/2010 03:52   בקטגוריות תוכנית טיפול  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוח ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוח ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)